Cykling i Ludvika

Cykling i Ludvika
För info:

vb1280.jpg

Cykling i Ludvika
Kalle, räcker det inte att byta bak? Går väl köra 1x9 tills nya växeln kommer! Vevlagren var fina sist jag var där och grötade iaf :-)
Ursäkta om jag smyger runt i er tråd här men jag tycker det är lite kul att följa "min" Remedy :-P

Cykling i Ludvika
Vet inte hur många som cyklar milbanan på Knutsbo, men jag var där igår och nån surkorv till människa hade lagt ut 3stockar över banan på olika ställen, fattar inte att nån ödslar energi på nåt sånt.

Cykling i Ludvika
Kent.L skrev:
-------------------------------------------------------
> Vet inte hur många som cyklar milbanan på
> Knutsbo, men jag var där igår och nån surkorv
> till människa hade lagt ut 3stockar över banan
> på olika ställen, fattar inte att nån ödslar
> energi på nåt sånt.

Jag har "rensat" milbanan ett antal gånger i år, ofta har hen lagt nästan grenar på banan/stigen, ibland lite större stockar men inga tunga saker vilket borde tyda på att det är nån pensionär med för mycket fritid och för lite livsglädje.

Cykling i Ludvika
Jag ska på Riesenlägret i Malingsbo 13-20/7 och tänkte ta med en cykel för att få lite träning på kvällarna. Finns det nån bra cykling i närheten? Mtb eller cx. Är det någon som vill guida så hojta till! Har kört Finnmarksturen förra året men betvivlar att jag hittar runt utan pilning.

Mvh Anders

Cykling i Ludvika
Har inte jättepanik just idag ☺, men vill ha tag på en så länge innan jag kan köpa nya växelgrejer. Kam betala en slant men inte sugen på att köpa ny då jag förhoppningsvis ska byta. Den jag har får kedjan att hoppa och fara på dom tre minsta. Testade grabbens och då funkade det kalas mwn han lär ju ha den själv

Cykling i Ludvika
36 startade blev det till slut i Väsman Bike, i morse, i spöregnet hade man varit glad om 5st hade startat. :)

Alla verkade riktigt nöjda trots busvädret vid start, verkar lovande, vid fint väder hade det nog lätt passerat 100 startande. Nu kan det bara bli bättre! ;)

Cykling i Ludvika
Riktigt trevlig initiativ med Väsman Bike! Blött o kallt vart det, men trevligt ändå :-)
Återkommer nästa år med räcer istället för MTB ;-)

Cykling i Ludvika
Ja, det var bra jobbat av alla som deltog, blir det fler deltagare kommer det dock bli svårt att utlova 50% chans att vinna på utlottningen på startnummer. ;)

Cykling i Ludvika
KalleKula29 skrev:
> Tjena Harri! Hade du möjligtvis någon bättre
> beg 9delad kasset till salu?

Hittade i alla fall 2st, du kan väl låna båda och testa hur de funkar så får man väl kolla om det är värt ett köp? :)

Cykling i Ludvika
42Hz skrev:
> KalleKula29 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tjena Harri! Hade du möjligtvis någon bättre
> > beg 9delad kasset till salu?
>
> Hittade i alla fall 2st, du kan väl låna båda
> och testa hur de funkar så får man väl kolla om
> det är värt ett köp? :)

Låter bra. Men jag jobbar natt, skulle vi kanske kunna möttas upp där vi brukar imorgon? :-P

Cykling i Ludvika
T skrev:
> Är det inte roligare att cykla utanför Ludvika,
> än i Ludvika enligt rubriken?

Man skulle kunna påstå att Ludvika är mer än tätorten. Jag säger inte att man behöver göra det men det går.

Cykling i Ludvika
42Hz skrev:
> Jösses, att hen orkar, undrar om man skulle
> sätta upp en åtelkamera på stället? ;)

Bring out your fick-såg and make tändved nästa gång!

Tillbaka
Topp