Cykling i Ludvika

Cykling i Ludvika
Cykling i Ludvika
Blev "bara" 17km idag och mestadels skog. Förutom när man var tvungen att spurta igenom marnäs för att komma till nästa skog. Första bilden är mellan Sörvik och håksberg. Var sönderkört av fyrhjulingar. Men vad gör det, det var ju bara att trampa tills det tog stopp :)

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    593.6 KB · Besök: 63
  • image.jpeg
    image.jpeg
    620.3 KB · Besök: 58
Cykling i Ludvika
Hör upp, hör upp!

Imorgon tänkte jag och fairass dra ut på ett litet minienduro på eftermiddagen om vädret står oss bi, men ju fler man är desto roligare blir det så den som har tid är välkommen att hänga med.

Bitarna vi tänkte ta är körbara med ht men har man en FS så är det att föredra.
Bör poängteras att vi inte kör någon tidtagning eller tävling (kan dock sträcka mig till att bjuda på en glass för snyggaste vurpan) utan kör för att få leka av oss lite och bara ha sådär onödigt trevligt, vilket innebär att uppförsbackarna tas i prattempo.

Banan är inte uppmätt men uppskattas till absolut max 1,5 mil med möjlighet att bryta för bolibompa.
Vi träffas vid Statoil kl 1600.

Puss å kram!

Cykling i Ludvika
bandbredd sa:
Hör upp, hör upp!

Imorgon tänkte jag och fairass dra ut på ett litet minienduro på eftermiddagen om vädret står oss bi, men ju fler man är desto roligare blir det så den som har tid är välkommen att hänga med.

Bitarna vi tänkte ta är körbara med ht men har man en FS så är det att föredra.
Bör poängteras att vi inte kör någon tidtagning eller tävling (kan dock sträcka mig till att bjuda på en glass för snyggaste vurpan) utan kör för att få leka av oss lite och bara ha sådär onödigt trevligt, vilket innebär att uppförsbackarna tas i prattempo.

Banan är inte uppmätt men uppskattas till absolut max 1,5 mil med möjlighet att bryta för bolibompa.
Vi träffas vid Statoil kl 1600.

Puss å kram!

Så typiskt! Är på Arlanda just nu och drar som sagt till Aten imorgon och jobbar en vecka. Nästa gång blir jag med er. Har dock bara hardtail samt racer ?

Cykling i Ludvika
KalleKula29 sa:
Hojta nästa gång, om man som gammal och fet får vara med nu när man skaffat en ny bättre begagnad cykel

Klart du ska det. Min cykling är inte den snabbaste heller. Var ut idag på en 3mila tur :).

Finns att följa på strava för den som vill Norenfalk heter jag där

Senast ändrad:
Cykling i Ludvika
Nästa vecka då jäklar, imorgon kör jag vätternrundan så då går det inte. Väntar på min gaffel oxå som är på service, förhoppningsvis klar denna vecka.

Cykling i Ludvika
Fortfarande onsdag som gäller? Plats och tid? Kommer befinna mig i säfsen hela denna vecka. Men åker givetvis in till Ludvika och cyklar med er grabbar om det blir av. Annars är det fina stigar i säfsen ;)

Tillbaka
Topp