D
Deleted member 77490
Guest
Cykling och underlivsproblem
Jag får ursäkta om jag trampat någon på tårna. Som tur är finns mina inlägg, RR, byggtrådar och råd/åsikter i frågor där jag anser mig ha rejält på fötterna, under ganska många års aktivt forumdeltagande, till allmän beskådan. Jag är inte heller speciellt anonym och många skulle säkert kunna säga vad jag arbetar med, var jag bor och vad jag verkar cykla på bara genom att ha hängt här på forumet ett tag.
Till skillnad från många andra har jag också cyklat ganska mycket med ganska många andra forumdeltagare. Både på happyrides, men också på anordnade konvent, på stigvisarturer för de som är nya i min stad eller här på tillfälligt besök, och även träffat happyiter som visat mig nya vägar där jag varit på besök. Pratade senast förra helgen med två andra forumdeltagare när vi träffades på en spelning, kring det här med att skriva saker på internet. Jag vill påstå att jag skulle säga exakt samma saker i en live-diskussion som här på happy. Det får man nog tåla om man vill vara delaktig - jag hoppas och tror att det jag skriver leder till mer nöje än olycka.
Det finns ingenting i det du skrivit som är otrevligt eller som du behöver be om ursäkt för. Jag har trots allt startat tråden och har haft en oerhörd nytta av människors input i den, inklusive din.
Det är en sak att vara upprepat otrevlig utan att bättra sig (som vuxen borde man veta bättre, men det finns ju diagnoser också). Det är en annan sak att sticka sig en offerkofta och känna sig jävligt kränkt.
Båda varianterna förekommer på Happy precis som i verkliga livet. Och jag som råkar ha träffat @n3wton i verkligheten kan gå i god för att han inte tillhör någon av kategorierna ovan.