Cyklingen igår i Hellas

Cyklingen igår i Hellas
Tack för senast föresten, det var kul!

Simon, Teabag, PerJ, SuperApe, Henrik, Rippa och alla andra förstås, törs man fresta med litet cykling?

Senast redigerad av en moderator:
Cyklingen igår i Hellas
Tack för senast. Lite fegt med väderutsikt. Tyckte vi klarade regnet bra i fredags. Det var kul, men lite stökigt emellanåt. Kan tyvärr inte idag. Ha det gött.

Cyklingen igår i Hellas
Mathias: Jag skulle så gärna va' med men jag jobbar till 19.30 o är inte hemma förrän 20 typ, men ibland är jag ledig tisdagar så blir det en tradition lär jag hänga med när jag inte jobba, det kan du räkna med!

Cyklingen igår i Hellas
Skojsigt, då är vi tre än så länge. Stugan jag menade var själva Hellasgården, timmerstugan alltså. Enligt vädersiarna så ska det vara halvklart ikväll. Jag har fått min beskärda del av regncykling på en månad i fredags.

Cyklingen igår i Hellas
givietvis skulle jag gärna vilja vara med och cykla bort lite slaggprodukter från i söndags, tyvärr är det så att jobbet kräver att jag är med på en tillställning i kväll.
Ha de så gott i spåren.

Cyklingen igår i Hellas
Kör ni alltid tisdagar? Kan va bra å veta.
Idag är jag i Borlänge på kurs, å har mtb-abstinens, då jag inte hojjat sen i torsdags!

Kör ni varje tisdag, så är jag på max 2 timmar hela sommarn. Klonen kan se en film å vara lycklig eller så.

Annars se min tråd om Sörmlandsleden etapp3 o 4 till helgen: http://happymtb.org/forum/read.php?1,45104

Cyklingen igår i Hellas
Det var Simon som föreslog att vi skulle köra varje tisdag. Jag hade också tänkt föreslå en fast dag som man kör på så nu har vi börjat. Jag tror visst det var ett gäng som var ute förra tisdagen också.
(I helgen är jag på bröllop, så det blir ingen MTB för mig tyvärr.)

Cyklingen igår i Hellas
Mathias Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var Simon som föreslog att vi skulle köra
> varje tisdag. Jag hade också tänkt föreslå en fast
> dag som man kör på så nu har vi börjat. Jag tror
> visst det var ett gäng som var ute förra tisdagen
> också.
> (I helgen är jag på bröllop, så det blir ingen MTB
> för mig tyvärr.)

Va kul! Då hinner man tom hem från jobbet!
Brukar det alltid va samma tid, typ 19.00? För då är det bara att va där, å hoppas på tur - att få en kul tur = kultur.

Cyklingen igår i Hellas
Jag är tvingad av min onda företagsledning att vara med på ett sälj/budgetmöte i kväll, som sen ska åtföljas av krogbesök. Funderar på att skylla på tandvärk och säga att jag inte kan käka nåt annat än nyponsoppa och hänga med er i stället.

Cyklingen igår i Hellas
Teabag är på coktailparty tyvär men nästa Tisdag är jag på. Kanske med en testcykel också. Jag skall anstränga mig för att få till både och.
Fortsätt den goda spiriten.Stugan är väl helt enkelt serveringen va ?

Cyklingen igår i Hellas
Markus: Hinner du från budgetmötet till Hellasgården tills 19 ?
Teabag: Precis, stugan är serveringen. (Nu har jag läst "Fortsätt med den goda spriten" tre gånger... :-)

Cyklingen igår i Hellas
Matthias, vänta inte på mig. har jag tur så kommer jag. Men vår VD är en snackonanist utan like, och kan hålla på i timmar. Sen ska försäljningschefen, Key Account-managern samt en konsult häva ur sig lite floskler också. Mitt enda hopp står till att syret tar slut i konferensrummet. Mina kollegor funderar på att skjuta sig i benet eller bli bitna av rabiesbesmittade hundar.

Cyklingen igår i Hellas
Mathias Skrev:
-------------------------------------------------------
> Solen skiner (får se hur många minuter till...) -
> Nu rullar jag hemifrån.

Kom precis hem från min j-a tjänsteresa. Å på nåt sätt kändes det lixom bra att inte va ute å cykla i Hellas... när nån däruppe öppnade portarna på vid gavel... ;~) (lite skadeglad får jag väl va?)

Cyklingen igår i Hellas
Hoppas det var kul i Hellas. Själv genomled jag säljmötet utan att gäspa käken ur led, men botade tristessen efteråt med att boka bord på Pelikan för hela firman.

Cyklingen igår i Hellas
Det var kul att cykla i Hellas, specielt när hagelskuren kom :)

Det var blött, halt och lerigt.

Men det var riktigt kul.
Min kondition behöver förbättras.

Mvh Jens

Cyklingen igår i Hellas
Ett litet haiku känns passande:

Cykelhjul i regn
och blöta rötters halhet
för marken nära

Jag hade grus mellan mina ädlare delar men sällan har fiskpinnar varit så goda och duschen så skön. Det näst bästa förutom själva cyklingen och sällskapet är ändå tillfredställelsen över att inte känna sig som en söndagscyklist! :-)

Jag tror jag sov innan huvudet nådde kudden.

Edit: Det var för många stavelser i sista raden i mitt Haiku. =)

Tillbaka
Topp