Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eketjall sa:Försöker man hänga på FS-cyklister nedför på stenig och rotig stig och man har 35mm med 3,5bar så får man punktering.
#truestory
konken sa:Ja, vad är cx, är det cykeln man sitter på eller är det terrängen, eller mentaliteten hos cyklisten? Dom är ju lite konservativa kan jag hålla med om, är ju inte tillåtet att tävla med för breda däck tex. så fick stå över senast. (det kanske inte sker någon utveckling av sporten?)
Här är ett bra exempel på lite cx hojande,
Vad gäller däcktryck är det ju bara att prova hur det känns, om man gillar att det vibrerar i styret eller ej, hur högt man hoppar osv.
Är "road bike party" ett bra exempel på lvghojande? :)konken sa:Ja, vad är cx, är det cykeln man sitter på eller är det terrängen, eller mentaliteten hos cyklisten? Dom är ju lite konservativa kan jag hålla med om, är ju inte tillåtet att tävla med för breda däck tex. så fick stå över senast. (det kanske inte sker någon utveckling av sporten?)
Vad gäller däcktryck är det ju bara att prova hur det känns, om man gillar att det vibrerar i styret eller ej, hur högt man hoppar osv.
NickPick sa:Är "road bike party" ett bra exempel på lvghojande? :)konken sa:Ja, vad är cx, är det cykeln man sitter på eller är det terrängen, eller mentaliteten hos cyklisten? Dom är ju lite konservativa kan jag hålla med om, är ju inte tillåtet att tävla med för breda däck tex. så fick stå över senast. (det kanske inte sker någon utveckling av sporten?)
richardmanuel sa:1. Kommer det gå snabbare på min cykel med såna däck?
2. Är kombon cyclocross tillsammans med 32 mm racerdäck en bra kombo?
3. Kommer cykeln/däcken palla grövre grusvägar och ev. lite stigar?
/Richard