Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:Min planerade efteranmälan ser ut att inte bli av :)
Bra nog lerigt! Men det har ju sin charm det också.
Klädval är inte det lättaste heller antar jag. Skoskydd iaf.
Utan något som helst bromsgrepp i leran borde det ju gått vrålsnabbt i nedförsbackarna? :Ppme sa:Så här i efterhand kan jag säga att det var spännande med Race King fram och bak :-)
Eveningstar sa:Utan något som helst bromsgrepp i leran borde det ju gått vrålsnabbt i nedförsbackarna? :Ppme sa:Så här i efterhand kan jag säga att det var spännande med Race King fram och bak :-)
Jag körde faktiskt Thunder Burt 2.25" bak idag, det funkade ypperligt bra. Dock körde jag inte så fort, 3h5min. Men det var inget hinder , alls.mankis sa:Väntar fortfarande på att någon om har kört Thunder Burt kommer och säger att det också funkade toppen.
Jo men d var nog därför ambulanshelikoptern höll på och åka fram o tillbaka under första loopen.Eveningstar sa:Såg på instagram en som brutit lårbenet och väntade på operation. Vet inte om man hämtar sådant med helikopter, men man cyklar nog inte tillbaka till startområdet själv iaf.
Edit: https://www.instagram.com/p/BF8-JHwu0dO/?tagged=långloppscupen