Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Mätt pH i matstrupen. Som minst 0,4 vilket jag tycker är rätt imponerande.
Inte så kul som man kan tro faktiskt, så jag har missat att ladda både vätska och kolhydrater det senaste dygnet. Mina planer på att köra cykelrallarn sket sig därför tyvärr. Fast ett alternativ hade kanske varit att koppla slangen direkt till camelbaken och låtit det rinna in sockervatten rätt i matstrupen i lagom takt under loppet. Det får bli ett projekt till nästa lopp.
Tittade på etapp 6 av Criterium de Dauphine.
Cyklade min andra lilla racer-runda någonsin. Inte alls lika mysigt som att springa 1 mil. Snudd på obehagligt jobbigt. http://connect.garmin.com/activity/187048477
Har en del att lära innan VR 2013 ;-)
Var draghjälp åt en kollega som kör VR nästa helg.
5 mil på Ekerö/Färingsö, 2,5 mil x2 till och från Slagsta. Blött, grusigt och blåsigt de första 5 milen (huttrade ordentligt på färjan över till Ekerö i morse), sedan medvind, sol och bomba de sista 5 milen. Kollade på Dauphine efteråt.
Nu är det "global fussball OK"
/K
Solna - Rosersberg t&r
Klart.se lovade regn hela fm, YR.no var mer optimistiska spådde bara någon enstaka skur. YR fick rätt idag.
Laddade med en slät kopp kaffe och rejsade sedan på med ambitionen att inte pausa, tyvärr fick jag en skruv i däcket efter 83 km vilket renderade i 5 min punkastopp (och typ 83 myggbett..).
Klämde en dansk rågbrödsmacka med skinka/ost på sadeln efter 2:15h, drack 1 liter vatten totalt, fullt tillräckligt, kände mig perfa.
Distans: 101.26 km
Tid: 4:17:56
Medelfart: 23.6 km/h
Medelpuls: 80 % av maximal
Maxpuls: 92 % av maximal
Lite skogskörning i regnet. Var någon gång i april sist, blivit mest fulcross det senaste. Usch va oteknisk och feg jag är. Slitna pedaler gjorde det inte bättre. Nåja, jag fick röra på fläsket iaf.
Trampat runt vättern första gången, regnet började efter Gränna för min del och vart det avtog la jag inte märke till. Punka på bakhjulet 2-mil från målet, så var bara stanna och byta slang. Den officiella tiden blev 10h 20min.
Title: Vätternrundan 2012
Start Time: Jun 16, 2012 2:41 AM
Distance: 295.69 km
Duration: 10h:21m:06s
Avg Speed: 28.6 km/h
Max Speed: 58.8 km/h
Calories: 3893 kcal
Elevation: 1007 m ↑ / 991 m ↓
Heart Rate: 122 / 165
Cadence: 87 rpm
zadrau skrev:
-------------------------------------------------------
> Trampat runt vättern första gången, regnet
> började efter Gränna för min del och vart det
> avtog la jag inte märke till. Punka på bakhjulet
> 2-mil från målet, så var bara stanna och byta
> slang. Den officiella tiden blev 10h 20min.
>
> Title: Vätternrundan 2012
> Start Time: Jun 16, 2012 2:41 AM
> Distance: 295.69 km
> Duration: 10h:21m:06s
> Avg Speed: 28.6 km/h
> Max Speed: 58.8 km/h
> Calories: 3893 kcal
> Elevation: 1007 m ↑ / 991 m ↓
> Heart Rate: 122 / 165
> Cadence: 87 rpm