Dagens aktivitet

Dagens aktivitet
Vaknade med ovanligt hög puls. Kanske lite ångestpåslag eller allergi. Jaja. gick ner Blev 10h sömn inatt efter 3 h cykling igår. Var väl ingen höjdartur då mycket energi gick åt att lokalisera mig i staden jag befann mig i . Jävla skitstad dessutom.

Sitter här sörplar Pepsi max sen ska jag ge mig ut 1 alternativt 2h. Full powercykling.
Var inte nöjd med average hastighet igår direkt..

Nu är det kanske lite fel jämföra mina hastigheter med förra sommaren, då jag låg på kraftiga överskott och nu ligger på avsevärt underskott men jag är ingen lättmjölkskille så det ska gå!

Märker dessutom att jag tenderar köra låg kadens lite ovan som manär på riktig körning, fan att det inte ska gå cykla utomhus året runt

Dagens låt får anses vara denna

Senast ändrad:
Dagens aktivitet
Vandring 5,5km. Det var inte alls obehagligt.

Bilagor

• 20160412_112418_edit.jpg
    20160412_112418_edit.jpg
    408.4 KB · Besök: 92
Dagens aktivitet
Styrketräning. Kör helkroppspass hädanefter. Då jag prioriterar cykling men samtidigt måste få in volymen så jag inte tappar muskler som är gynnsamt att ha vid just cykling.

En rolig sak var att jag efter 3 dagars racercykling först trodde att jag hde tagit fel cykel när jag använde min 3växlade. Lol hjul och sadel..
When you go racer you never go back

Dagens aktivitet
Kört dödsmaskin upp till Sthlm, monterat en hel hög med undersökningslampor på nya akuten S:T Göran.
Sedan incheck på hotellet och en sen middag.....

Livin the dream.. Nej så var det ju inte nej :-/

Dagens aktivitet
mikipedia_ sa:
Zliper sa:
mikipedia_ sa:
Zliper sa:

Snygg färg!
Vad är de för ram?

Riktigt läcker färg, lite candy stuk på den. Svårt att se i det där ljuset.

Det är en gambler, inte min dock utan en kompis men jag målade den.

Coolt med candy.
Är du lackerare?

Lackerare kan jag väl inte titulera mig som direkt. Men jag målar ibland. Har plåt och lack verkstad för bilar.

Dagens aktivitet
Zliper sa:
mikipedia_ sa:
Zliper sa:
mikipedia_ sa:
Zliper sa:

Snygg färg!
Vad är de för ram?

Riktigt läcker färg, lite candy stuk på den. Svårt att se i det där ljuset.

Det är en gambler, inte min dock utan en kompis men jag målade den.

Coolt med candy.
Är du lackerare?

Lackerare kan jag väl inte titulera mig som direkt. Men jag målar ibland. Har plåt och lack verkstad för bilar.

Jag funderar på hur svårt det är att lacka en ram 50/50 (svart/vit lr matt/blank) på längden? Och få samma tjocklek osv?

Dagens aktivitet
mikipedia_ sa:
Jag funderar på hur svårt det är att lacka en ram 50/50 (svart/vit lr matt/blank) på längden? Och få samma tjocklek osv?

Ingenting är omöjligt :) menar du typ som på Ns snabb ramarna?
Svart/vitt är inga större problem då man kan måla färgerna först och sedan klarlacken, då får man klarlack över skarven. Med olika klarlacker blir det lite annat iom att den är längst ut. Antar att du vill ha en skarp kant vid övergångarna och inte fadat. Du kan skicka pm om du funderar på något mer så slipper vi kladda ner tråden.

Dagens aktivitet
Oj oj idag var det segt värre. vaknade lite lite tidigt idag men så här trött har nog fler orsaker.

Cyklade köpte mig extra slangar men det var segt. Åt ltie godis godis..

Men jag måste nog ge mig ut 1h racing, så jag kan äta lite pannkakor. Det är bara bita ihop.

Dagens aktivitet
Monterat ny sks longboard fram på pendlaren. Lite annat småpill kvar innan årets uppgradering är helt klar. Siktar på att kunna börja cykla igen nästa vecka, tre veckor efter att dödsinfluensan tog över min nu sargade lekamen.

Dagens aktivitet
Vågen har bestämt sig för att för tillfället stå still. Jävla pissvåg kan fuck off. :(

Kör dock både med kalipermätning på mig själv och måttband och på båda har jag nått framgång. Märker helt klart att fettreserverna får sig flera törnar. Positivt!

Andra natten jag fick kass sömn, så satt här kände mig halvdekad i huvudet men det kommer till en punkt när man inte orkar självömka så sömnbristen kan väl fuck off.

Nu måste jag cykla handla en present sen ska jag köpa någon slags anordning så däckbyte kan ske ute på vägarna.
Tanken var att jag skulle raca idag någon timme men alltså ja.. vi får se..

Smisk ska kroppen ha!

Dagens aktivitet
Fått igång frugans mc. Nytt batteri å rengjord förgasare så hoppade den igång så fint? så nu kan man låna innan min är klar!

Bilagor

• IMG_20160415_211104.jpg
    IMG_20160415_211104.jpg
    312.3 KB · Besök: 98
Dagens aktivitet
Börjat byta vajrar på pendlaren. Provade att montera V-bromsar och såna där utväxlingstrissor med gamla bakvajern fram först men det kändes sämre än cantibromsarna så jag kör vidare med ABS :)

Dagens aktivitet
Idag blir det pendling till gymmet där jag ska utföra cykling. Om inte någon elak rakare tagit min cykel :(

Satt här bytte från landsväg till converter.. Borde köpa mig ett par mtb skor jag kan ha på gymmet. Men blivit så många köp senaste veckorna och vill gå bli sparsam :(
Men sitta hålla på så här duger inte.
Dessutom är skruvarna väldigt långa på convertern vilket gör att jag känner dem i foten :(

Nej någon får gärna sponsra framtida giganten här med ett par skor.

Tillägg: just det ja många undrar såklart vilken låt man får lyssna på idag. Och då kan jag meddela att dagens låt är

Senast ändrad:
Dagens aktivitet
Vart ute och gått en promenad och ätit en glass i solen med sambon. Hon har kämpat mot bröstcancer i nästan tre år nu och i morse ringde hennes läkare med nyheter fast det är helg. 100 % fri från djävulskapet !! Suttit i tårar hela förmiddagen av lättnad och glädje.
Fortfarande lång väg innan hon är helt återställd men fy fan grabbar, nu fick livet lite färg igen.
Då kanske man kan börja få tillbaka lusten att cykla igen, gud vet att min kondition behöver det.

Dagens aktivitet
Fläskkorven sa:
Vart ute och gått en promenad och ätit en glass i solen med sambon. Hon har kämpat mot bröstcancer i nästan tre år nu och i morse ringde hennes läkare med nyheter fast det är helg. 100 % fri från djävulskapet !! Suttit i tårar hela förmiddagen av lättnad och glädje.
Fortfarande lång väg innan hon är helt återställd men fy fan grabbar, nu fick livet lite färg igen.
Då kanske man kan börja få tillbaka lusten att cykla igen, gud vet att min kondition behöver det.

+1 på er. Heja heja. Fuck Cancer!

Dagens aktivitet
Dagens aktivitet
Jeppe_E sa:
Fläskkorven sa:

+1 på er. Heja heja. Fuck Cancer!

Instämmer. +1

Dagens aktivitet
Fläskkorven sa:

Fyfan va stort! Grattis!!

Dagens aktivitet
Jo det känns som man vunnit stor lotteriet :) Att man kan få ett sådant galet rus av goda nyheter.
Johanna ligger o sover nu, men ja sittet uppe och firar med fina whiskyn jag aldrig trodde jah skulle få öppna.
Förbannat gott.
Så kvällens aktivitet blir att leta delar till min trasig GT. Suget efter stigarna kom tillbaka hårt.

Dagens aktivitet
Fläskkorven sa:
Jo det känns som man vunnit stor lotteriet :) Att man kan få ett sådant galet rus av goda nyheter.
Johanna ligger o sover nu, men ja sittet uppe och firar med fina whiskyn jag aldrig trodde jah skulle få öppna.
Förbannat gott.
Så kvällens aktivitet blir att leta delar till min trasig GT. Suget efter stigarna kom tillbaka hårt.

Se till att leva på det där ruset ordentligt nu =)

Tillbaka
Topp