Läderlappen
Medlem
Dagens aktivitet
Vaknade feberfri efter tre dagar med temperaturer mellan 36,5-38,5 . Inget jobb idag dock. Ingen afterworkpilsner heller följaktligen:(
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:Vandring 5,5km. Det var inte alls obehagligt.
singletrack sa:Orienteringsdebut för 4-åriga dottern, hon älskade det och blev sketsur när vi skulle hem. Katastrof att det var hela 7 dagar till nästa gång...
mikipedia_ sa:
Zliper sa:mikipedia_ sa:
Riktigt läcker färg, lite candy stuk på den. Svårt att se i det där ljuset.
Det är en gambler, inte min dock utan en kompis men jag målade den.
mikipedia_ sa:Zliper sa:mikipedia_ sa:
Coolt med candy.
Är du lackerare?
Zliper sa:mikipedia_ sa:Zliper sa:mikipedia_ sa:
Coolt med candy.
Är du lackerare?
Lackerare kan jag väl inte titulera mig som direkt. Men jag målar ibland. Har plåt och lack verkstad för bilar.
mikipedia_ sa:Jag funderar på hur svårt det är att lacka en ram 50/50 (svart/vit lr matt/blank) på längden? Och få samma tjocklek osv?
Jeppe_E sa:Dagens aktivitet belönades med en krona :)
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Dagens aktivitet belönades med en krona :)
155 bpm på 4 minuter. Fanns mer i kroppen, sen är frågan hur mycket ma vågar.... snyggt!!
Fläskkorven sa:Vart ute och gått en promenad och ätit en glass i solen med sambon. Hon har kämpat mot bröstcancer i nästan tre år nu och i morse ringde hennes läkare med nyheter fast det är helg. 100 % fri från djävulskapet !! Suttit i tårar hela förmiddagen av lättnad och glädje.
Fortfarande lång väg innan hon är helt återställd men fy fan grabbar, nu fick livet lite färg igen.
Då kanske man kan börja få tillbaka lusten att cykla igen, gud vet att min kondition behöver det.
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Dagens aktivitet belönades med en krona :)
155 bpm på 4 minuter. Fanns mer i kroppen, sen är frågan hur mycket ma vågar.... snyggt!!
Det var ju nedför ;)
Första 2 km så låg jag på 160-164 bpm. Man är ju inte purung längre. Max uppmätt puls är 178 bpm. Så visst finns det lite till att ta.
Jeppe_E sa:Fläskkorven sa:Vart ute och gått en promenad och ätit en glass i solen med sambon. Hon har kämpat mot bröstcancer i nästan tre år nu och i morse ringde hennes läkare med nyheter fast det är helg. 100 % fri från djävulskapet !! Suttit i tårar hela förmiddagen av lättnad och glädje.
Fortfarande lång väg innan hon är helt återställd men fy fan grabbar, nu fick livet lite färg igen.
Då kanske man kan börja få tillbaka lusten att cykla igen, gud vet att min kondition behöver det.
+1 på er. Heja heja. Fuck Cancer!
Fläskkorven sa:Vart ute och gått en promenad och ätit en glass i solen med sambon. Hon har kämpat mot bröstcancer i nästan tre år nu och i morse ringde hennes läkare med nyheter fast det är helg. 100 % fri från djävulskapet !! Suttit i tårar hela förmiddagen av lättnad och glädje.
Fläskkorven sa:Jo det känns som man vunnit stor lotteriet :) Att man kan få ett sådant galet rus av goda nyheter.
Johanna ligger o sover nu, men ja sittet uppe och firar med fina whiskyn jag aldrig trodde jah skulle få öppna.
Förbannat gott.
Så kvällens aktivitet blir att leta delar till min trasig GT. Suget efter stigarna kom tillbaka hårt.