Dagens aktivitet

Dagens aktivitet
1: Tagit bilen två mil enkel väg till en happy ride som jag blev 6-7min sen till, var tomt på parkeringen och eftersom jag inte hittar där så var det bara att vända hem igen..

2: Hämtat ut min xperia arc som varit på garantilagning i drygt en månad pga. glapp.

3: Handlat lite mat och en semla (mums)...
Fixade även bullar och blåbärsoppa i så man kan heja på folket och leva sig in i vasaloppet i morrn.

4: Bytt bort mina gamla skivbromsar mot ett par andra, fick dessutom pengar emellan

5: Köpt ett fint vevparti till racerprojektet...

Dagens aktivitet
Sökte lite info för att rengöra mina bromsbelägg tidigare i dag och hittade din "steka-bromsbelägg-tråd" så steget till en fiberrik svart soppa hade ju inte varit allt för långt.. Tankemässigt iaf ;0)

Dagens aktivitet
4h och 4 mil, fråga mig inte...

Frun ventilerade sig och cykeln. Mycket gnäll så ny cykel kommer nog, tyvärr, före mitt skogscykelköp. Nåväl, alla milen i solsken på fulvinterriggarna som motsats till er som har finsommarcyklar.

För egen del blev det lite kyligt eftersom jag var klädd för min vanliga mil till jobbet, med en något annorlunda aktivitetsgrad.

Hursom älskar jag henne, våren och cykling så om någon har en sloped hybrid i S eller M med rimliga komponenter (hydraulbroms är minimun) att avyttra finns här en potent konsument!

Dagens aktivitet
Ingen cykling idag!

Men ett cykelvin blev det, fruktigt ekologiskt med en tydlig fatkaraktär.

happy_iphone_app.png

Dagens aktivitet
Tvättat typ arton maskiner och strukit skjortor tills jag fått träningsvärk i handlederna av att dra strykjärnet fram och tillbaka. Nu ska det väl räcka ett tag... ;)

Dagens aktivitet
Lagat bilen. Överväger att ta erbjudandet om en tjänstebil istället orkar inte hålla på med gammalt junk. I övrigt fortfarande ur form (förkylning), men så snart som möjligt ska jag vårlufta racern troligen imorgon :)

Dagens aktivitet
kickoff på rehabträningen ikväll med stavarna.. 1 618meter på lite över under timman. Inte snabbt med jag går iaf. Kommer fan aldrig titta "konstigt" på ngn som går med stavar igen.. fyfan.

Dagens aktivitet
Morfum skrev:
-------------------------------------------------------
> kickoff på rehabträningen ikväll med stavarna..
> 1 618meter på lite över under timman. Inte
> snabbt med jag går iaf. Kommer fan aldrig titta
> "konstigt" på ngn som går med stavar igen..
> fyfan.

Bra jobbat! When the going gets tough, the tough gets going.

Dagens aktivitet
Är hemma med en sjuk son idag så det lär bli en del gjort

- Animerad film
- TC 4*4
- slänga på dubbdäck på pendlaren då det snöar nu.
- Fixa lite med tävlings MTBn
- TVätta lite
- Laga mat
- Animerad film
- Om kraft finnes ett TC pass i em också.

Dagens aktivitet
Sprungit en runda, skall ner under 5 min/km under våren.

Distans: 7.32 km
Tid: 37:41
Medeltempo: 5:09 min/km
Höjdstigning: 48 m
Kalorier: 669 C

Medelpuls: 93 % av maximal
Maxpuls: 99 % av maximal

Senast ändrad:
Dagens aktivitet
2 timmars lunchcykling pa racern eftersom solen sken och det var 20 grader (och chefen ar pa resa). Tyvarr blaste det lite mer an vad det skall for att det skulle varaperfekt. Korsbarstraden och paskliljorna blommar.

Dagens aktivitet
bruce skrev:
-------------------------------------------------------
> Luthman Photography skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jobbar över.
>
> Ja, det är extra festligt en fredag :(

Eller hur, det är så jag skiter på mig av glädje. Speciellt eftersom jag redan nu vet att nästa fredag blir likadan.

Dagens aktivitet
Vilodag från träning idag, fixat en massa hemma vid huset. Men vädret var så fint så jag smet ut och körde 23km på finracern. Oj vad det blåste men ack va kul det va! :)

Dagens aktivitet
Röjt lite stigar från vinterns avverkningsrester kombinerat med kontrollutsättning till torsdagens nattorientering. Dubbdäcken behövdes fortfarande. 2h i skogen gav vårkänslor.

Dagens aktivitet
Suck!
Årets finaste dag och man är cykelsugen. Skulle byta om till sommarskruden. Gjorde hål på en slang, inga mer hemma och orkar inte åka 4,5mil till närmaste handlare. Fan vad det suger att bo på landet ibland.
Sitter nu och tröstäter till big bang theory.
Suck!

Dagens aktivitet
Tänk om du fått punka på rundan då, vad hade du gjort då?
Bor också på landet, tog en runda idag i solskenet, fast jag är sjuk, kunde bara inte sitta inne. Segt och blåsigt, måste glömt ena lungan hemma, men hittade tussilago i allafall, vår!

Tillbaka
Topp