Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lyktstoplemedhjul sa:11h tränat den här veckan. Första dagen var det backträning idag skulle jag köra 4h men blev bara 2.5h
Blir nog vila imorgon, känner mig sliten.
Vikten tvingas ner, just nu 68kg
/best
editeditedit:
Just det ja ska arbeta på att få ner stressnivån i kroppen när jag inte tränar så att jag kan träna än mer än hårdare.
Som vi alla vet är det totala stressmängden över dagen som räknas
matz 1 sa:Storhandlat med frun = 30 kilo mat på 30 kg packcykel.
Hon stoppar ner varor i vagnen och jag bär, packar och trampar hem med allt.
Helt enligt lagen om jämnlikhet... ;)
Men det är förvånandsvärt hur bra man klarar sig utan bil.
Den sålde vi och köpte en Bullit ist.
Ångrar inte det en sekund. :)
Fläskkorven sa:Besök hos sambons föräldrar, inne på tredje dagen i deras sommarhus och tålamodet börja tryta så lånade en gammal kronan med skeva hjul och trampar runt i skogen med en korg lastad med lite smörgåsar, diverse öl och en liten flaska hemkört rött. Lite grått väder men ack så trevligt att slippa ifrån allt stoj. Mötte en familj med rådjur mitt på stigen med, tror vi alls blev lika förvånade. Nu ska jag hitta en skön plats att vila på.
EST sa:Besiktigad vespa med blankt papper?
Johan Falk sa:Grundade lite på balkongen ikväll. Lite lagom slirig nu...
Lyktstoplemedhjul sa:Vill bara förtydliga att jag alltså inte cykla som main attraction utan styrketränade.
Där jag bland annat ska lägga till utfall och specifik gluteusövningar.
Samtidigt som jag måste stretch så in i gandalf då jag har ischiasen som kommer då och då.
lundatok sa:Eftersom det var träning för nybörjare i Sköndal så tog vi Hasses GP-bana. Man kunde köra sig trött där med.
Berätta mera! :-)singletrack sa:Har kört ett par varv på en ny markerad mtb-bana uppe i Bockeboda, riktigt bra blev den..