Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:Blev lite crusing idag..
113 km i abnormt långsamt tempo. Blev både asfalt, grusvägar och traktorstig.
Manurhin2 sa:Cykelvasan
Skakigt
Lyktstoplemedhjul sa:Kom ut, tyckte mig se en liten förbättring då pulsen inte steg så mycket, kan också vara för att jag knaprat järn senaste tiden, tror mig behöva järn.
Efter 1h kom det mörka moln. Otäckt, man blir ju rädd. Kan komma en blixt i huvet.
Men man ger ju inte upp så lätt. Och fick ett recept från kocken, nästan.
Så blev backe a la 10. 500 m * 10 st
Bengt-re sa:Muppcyklade 80 km med prioritet på grus. Bitvis riktigt dåligt grus. Blött. Regn i tre timmar. Vatten i flaskorna. Rätt trevligt ändå - sommarregn är ju inte så kalla!
marr sa:Bengt-re sa:Muppcyklade 80 km med prioritet på grus. Bitvis riktigt dåligt grus. Blött. Regn i tre timmar. Vatten i flaskorna. Rätt trevligt ändå - sommarregn är ju inte så kalla!
Mysigt :) men varför dubbla gpser?
marr sa:Bengt-re sa:Muppcyklade 80 km med prioritet på grus. Bitvis riktigt dåligt grus. Blött. Regn i tre timmar. Vatten i flaskorna. Rätt trevligt ändå - sommarregn är ju inte så kalla!
Mysigt :) men varför dubbla gpser?
lundatok sa:80 km grus runt Nacka och Hellas.
Ja, i regnet var det smaskens!Bengt-re sa:lundatok sa:80 km grus runt Nacka och Hellas.
Gottegris! ?
lundatok sa:Ja, i regnet var det smaskens!Bengt-re sa:lundatok sa:80 km grus runt Nacka och Hellas.
Gottegris! ?
Stumpy sa:#fattarnada
Stumpy sa:Celler ligger bakom alla dina feels, så du kan vara lugn.
Stumpy sa:#fattarnada