Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
mikipedia_ sa:Mina åk:-)
Schysst
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Mina åk:-)
Rydell sa:mikipedia_ sa:Mina åk:-)
Schysst
mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Mina åk:-)
Schysst
Ja, känner mig skapligt nöjd?
:D osedvanligt små kluttar just nu. Mer av den varan i Norge. Jag tror generellt att det är en väldigt bra ide att överväga att säga upp sig och åka till Norge. Vi behöver nog fler Lars.E här uppe. Det saknas fina Modo-tröjor. Och Yoga-moves.Lars.E sa:Jackson sa:Blött, kallt och mkt trollskt vid Trollsjön idag.
det var mycket trollskit vid sjön :)
xdr sa:Sista åket för dagen. Det går inte så bra med slanglöst längre.
H. sa:Fördelen med stillbilder; det räcker med ett ögonblick av synkronisering för att det ska se bra ut.
mikipedia_ sa:xdr sa:Sista åket för dagen. Det går inte så bra med slanglöst längre.
Blää va tråkigt! Men nu har du hju en anledning å köpa Dt Xm551 fälgar (lr andra med stor innerbredd)ist?
Kung_Gustaf sa:Skoj på hoj ikväll! Premiärade idag och är helnöjd :)
Kung_Gustaf sa:Skoj på hoj ikväll! Premiärade idag och är helnöjd :)
Snyggt!Källis sa:Torra fina spår i skogen nu.
Vernersson sa:Bild från dagens rehabsession på gymmet =)
Är ännu inte fan till att ta mig upp på bollen oassisterad men ett klart framsteg med balansen iaf.
(edit: kanske sträcker reglerna lite men eftersom rehaben beror på en cykelskada så)
sobrius sa:Vernersson sa:Bild från dagens rehabsession på gymmet =)
Är ännu inte fan till att ta mig upp på bollen oassisterad men ett klart framsteg med balansen iaf.
(edit: kanske sträcker reglerna lite men eftersom rehaben beror på en cykelskada så)
Hade jag provat det hade det blivit misärtråden igen. =)