Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
daikai1 sa:Ungefär där jag fotade denna bild hoppade kedjan. där cykeln ligger lyckades jag hoppa av cykeln utan att ramla.
Det var väldigt intressant att ta sig ner utan att kunna balansera på pedalerna och jag fixk slänga mig av från cykeln till slut..
Annars var det en underbar tur i skogen och mer kraft än sist
Lars.E sa:daikai1 sa:Ungefär där jag fotade denna bild hoppade kedjan. där cykeln ligger lyckades jag hoppa av cykeln utan att ramla.
Det var väldigt intressant att ta sig ner utan att kunna balansera på pedalerna och jag fixk slänga mig av från cykeln till slut..
Jag försöker att förstå bild och text, men kan bara förstå på ett ungefär om det är så att du kör fixie eller endast har fotbroms.
Normala cyklar går att bromsa även nedför och man behöver ingen kedja för att hålla balansen när man rullar.
Men det ser som sagt ut att ha varit fint i skogen med alla löv och det fina vädret.
daikai1 sa:Lars.E sa:daikai1 sa:Ungefär där jag fotade denna bild hoppade kedjan. där cykeln ligger lyckades jag hoppa av cykeln utan att ramla.
Jag försöker att förstå bild och text, men kan bara förstå på ett ungefär om det är så att du kör fixie eller endast har fotbroms.
Normala cyklar går att bromsa även nedför och man behöver ingen kedja för att hålla balansen när man rullar.
Men det ser som sagt ut att ha varit fint i skogen med alla löv och det fina vädret.
får bättra mig på att berätta saker bara...
Kedjan låste pedalerna på något skumt sätt så de hamnade i ett skumt läge och kunde inte balansera på dom, hade bakbromsen fullt bromsat och vågade inte frambromsa helt utan att kunna motverka framåtkraften, så fortsatte bara framåt ändå ner till där cykeln ligger. är en del stenar som ligger strax efter där jag lyckades stanna som hade bromsat mig annars xD
Dessutom har jag inga riktiga pedaler, utan såna taggiga även kallat "cykla till glasskiosen-pedaler" i en annan tråd :D så föterna hoppar av så snart det blir lite svårt
mikipedia_ sa:Nu är Ragleyn ny målad, bara attbötja transplantera ihop igen?
EST sa:mikipedia_ sa:Nu är Ragleyn ny målad, bara attbötja transplantera ihop igen?
Nice? snart kan du hoppa på stenar!
marr sa:EST sa:mikipedia_ sa:Nu är Ragleyn ny målad, bara attbötja transplantera ihop igen?
KAN man det om man har en ragley? För då ska jag med köpa en :D
EST sa:marr sa:EST sa:mikipedia_ sa:Nu är Ragleyn ny målad, bara attbötja transplantera ihop igen?
KAN man det om man har en ragley? För då ska jag med köpa en :D
Japp men det kan även funka med andra märken, GT funkar med det vet jag iallafall?
EST sa:Nää då är det bara att handla då. Gör det finns så många stenar överallt?
EST sa:Hmm måste ju finnas lekplatser å annat att hoppa på. Slänger in en bild från helgen på ratzzer
marr sa:EST sa:Hmm måste ju finnas lekplatser å annat att hoppa på. Slänger in en bild från helgen på ratzzer
Flyttar i helgen till nya jaktmarker, ska leta lekplatser sen :)
EST sa:marr sa:EST sa:Hmm måste ju finnas lekplatser å annat att hoppa på. Slänger in en bild från helgen på ratzzer
Flyttar i helgen till nya jaktmarker, ska leta lekplatser sen :)
Vart ska du ????
Tomtenissarna börjar vakna ur sina hålor i höstmörkret...

Anton_95 sa:Man har inte många timmar på sig att cykla efter jobbet innan det blir mörkt.