Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Från dagens tur runt Jotunheimen, här på väg till "mål" i Sogndal.

Har kommit hem nu efter några dagars äventyr med fyra tältnätter. Det är bara lite svårt att acklimatisera sig. Det är ju så grymt varmt inomhus. Även fast det är ganska svalt idag och speciellt på nedervåningen där sängen är. Men ändå. Man borde sova ute jämt :)

Bilagor

• 20170713_093639_HDR.jpg
    20170713_093639_HDR.jpg
    73 KB · Besök: 109
Sambal Oelek sa:

Har kommit hem nu efter några dagars äventyr med fyra tältnätter. Det är bara lite svårt att acklimatisera sig. Det är ju så grymt varmt inomhus. Även fast det är ganska svalt idag och speciellt på nedervåningen där sängen är. Men ändå. Man borde sova ute jämt :)

Vackert! Så ska jag också göra nån sommar tror jag.

JTF sa:
Sambal Oelek sa:

Vackert! Så ska jag också göra nån sommar tror jag.
Det tycker jag du ska göra. Försök inte cykla mellan Sogndal och Laerdal bara utan ta bussen! Tänkte kanske skriva någon RR om detta, får se. Men ny dag och ny bild här från strax innan en nedförsbacke på runt milen! :)

Bilagor

• IMG_8794.jpg
    IMG_8794.jpg
    85.9 KB · Besök: 89
Passerade Avesta vid halv 11 ? Är i funäsfjällen nu så fjällturen imorgon sedan lite blandad cykling med familjen under veckan. Avslutar med Sälen nästa helg.

Ska försöka, grusvägar är inte riktigt min grej men det ska vara ett fint lopp så kunde inte låta bli när vi ändå är här.

Edit: på väg till starten ?
IMG_1258.JPG

Senast ändrad:
En härlig start på lördagen med en kall dusch, en stor mugg kaffe, och så några minuter tröktramp på asfalt för att sen klättra dryga 100 höjdmeter, mestadels i skogen. Här vattenpaus uppe på höjdpunkten, man skulle nästan haft en Pinnacle istället. (götlaborg) ;-)

001.JPG

Den här är från gårdagens tur i Olstorp utanför Linköping igår. Backen är från "MTB rage" på YouTube. (Jag kom inte heller upp)

Bilagor

• vansinnesbacken.jpg
    vansinnesbacken.jpg
    516 KB · Besök: 95
Härliga bilder :)

Kom ut på en runda idag i hemma skogen efter 2veckor med skit i kroppen, sen ränneslättsturen.

Bilagor

• 20170715_121340~2.jpg
    20170715_121340~2.jpg
    708.6 KB · Besök: 95
Han fixade det på första å kraschade på andra?

Bilagor

• OI000034.jpg
    OI000034.jpg
    482.8 KB · Besök: 80
Första turen på 3 veckor, haft infektion i kroppen. Segt, bara blivit 4 banana split i sommar, hoppas på bra sommar framöver så banana split-statistiken kommer upp något.

DSC_3665.JPG

Har en liten stuga i stöten! Sen förra året är perfekt ligger mellan allting så nära till Trysil Rörbäcksnäs å Lindvallen plus att det lilla jag hunnit köra här är riktigt fint längst med älven. Sandiga åsar riktigt fint men idag spöregnar det så det får bli experium å bad?
Grabben togen fin blid på mig sist på förra sidan på bron?

Senast ändrad:
mikipedia_ sa:
sobrius sa:
Första riktiga turen med Coticen på söderåsen.

Den är snugg din raket!

Men den förtjänar att få köras med din cc, trots allt strul du haft.

Tack! Jo så fort jag får hem min cc så byter jag. Monarchen ska tillbaka till min Commencal för den ska Marr försöka döda i lilla kycklingen. =)

marr sa:
sobrius sa:
Första riktiga turen med Coticen på söderåsen.

ÄNTLIGEN!!! :)

Ja äntligen kan du prova. =)

Härligt H. ?
Idag lärde sig min andra unge att hoppa?

Bilagor

• OI000005.jpg
    OI000005.jpg
    485.5 KB · Besök: 82
Precis innan start. Då va allt magiskt och benen glimrade. 26 minuter senare hade ja inte svarat samma sak!

Bilagor

• IMG_3049.JPG
    IMG_3049.JPG
    654.2 KB · Besök: 80
Tillbaka
Topp