Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Den där har jag ramlat och fått såna därna schyssta gympasalsbrännmärken på :-)EST sa:Trysil?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där har jag ramlat och fått såna därna schyssta gympasalsbrännmärken på :-)EST sa:Trysil?
Mmm man ser rätt många spår av kort landning i den??Rattnalle sa:Den där har jag ramlat och fått såna därna schyssta gympasalsbrännmärken på :-)EST sa:Trysil?
Kan tänka mig det. Jag kan ju inte vara den enda fegis ;-)EST sa:Mmm man ser rätt många spår av kort landning i den??Rattnalle sa:Den där har jag ramlat och fått såna därna schyssta gympasalsbrännmärken på :-)EST sa:Trysil?
Sambal Oelek sa:Från dagens tur runt Jotunheimen, här på väg till "mål" i Sogndal.
Har kommit hem nu efter några dagars äventyr med fyra tältnätter. Det är bara lite svårt att acklimatisera sig. Det är ju så grymt varmt inomhus. Även fast det är ganska svalt idag och speciellt på nedervåningen där sängen är. Men ändå. Man borde sova ute jämt :)
Det tycker jag du ska göra. Försök inte cykla mellan Sogndal och Laerdal bara utan ta bussen! Tänkte kanske skriva någon RR om detta, får se. Men ny dag och ny bild här från strax innan en nedförsbacke på runt milen! :)JTF sa:Sambal Oelek sa:Från dagens tur runt Jotunheimen, här på väg till "mål" i Sogndal.
Har kommit hem nu efter några dagars äventyr med fyra tältnätter. Det är bara lite svårt att acklimatisera sig. Det är ju så grymt varmt inomhus. Även fast det är ganska svalt idag och speciellt på nedervåningen där sängen är. Men ändå. Man borde sova ute jämt :)
Vackert! Så ska jag också göra nån sommar tror jag.
Jimel sa:Sämestäry
Jimel sa:Passerade Avesta vid halv 11 ? Är i funäsfjällen nu så fjällturen imorgon sedan lite blandad cykling med familjen under veckan. Avslutar med Sälen nästa helg.
haha, det måste vara Göteborg?aahlborg sa:Första dagen på semestern. Gött!
sobrius sa:Första riktiga turen med Coticen på söderåsen.
sobrius sa:Första riktiga turen med Coticen på söderåsen.
EST sa:Han fixade det på första å kraschade på andra?
Japp? Han ville köra mustaschen med!fredrik168 sa:EST sa:Han fixade det på första å kraschade på andra?
Stenen före franska mustachen!
EST sa:Japp? Han ville köra mustaschen med!fredrik168 sa:EST sa:Han fixade det på första å kraschade på andra?
Stenen före franska mustachen!
Självklart ;) Högst upp på Getryggen.Sambal Oelek sa:haha, det måste vara Göteborg?aahlborg sa:Första dagen på semestern. Gött!
mikipedia_ sa:sobrius sa:Första riktiga turen med Coticen på söderåsen.
Den är snugg din raket!
Men den förtjänar att få köras med din cc, trots allt strul du haft.
marr sa:sobrius sa:Första riktiga turen med Coticen på söderåsen.
ÄNTLIGEN!!! :)
fredrik168 sa:Droppet på baksidan!