Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alfakrull sa:Idag hann jag med att cykla innan lunch, det blir ju ännu trevligare så
Roligare när det ryker... hehe!liveforthis sa:Prova annars en droppe yes diskmedel o gnugga beläggen mot varandra ? skölj av med vatten bara sen.
tmalm sa:Sådär ja, barna har somnat, äntligen kan jag sticka ut å cykla!
/T
JojjeM sa:tmalm sa:Sådär ja, barna har somnat, äntligen kan jag sticka ut å cykla!
/T
Om man har lite större barn kan man ta med dem ut på kvälls"promenad" med hunden :)
/Johan
Sambal Oelek sa:Jag var på XXL igår och köpte lampa, såg också denna Shimano 4000. Men vad är det?? Ett nytt växelnav? För drivlina då alltså?! Verkar ju helporrigt iaf, bra pris också, men vågade inte köpa då jag är lite rädd för nymodigheter. Någon annan som provat?
Sambal Oelek sa:Jag var på XXL igår och köpte lampa, såg också denna Shimano 4000. Men vad är det?? Ett nytt växelnav? För drivlina då alltså?! Verkar ju helporrigt iaf, bra pris också, men vågade inte köpa då jag är lite rädd för nymodigheter. Någon annan som provat?
Alfakrull sa:Hittade ny stig idag, teknisk utförslöpa med bäcken precis bredvid, ytterst trevligt. Tyvärr var det inte bara utför och spännande på de drygt tre mil jag tog mig
Eric W sa:Alfakrull sa:Hittade ny stig idag, teknisk utförslöpa med bäcken precis bredvid, ytterst trevligt. Tyvärr var det inte bara utför och spännande på de drygt tre mil jag tog mig
Ser ut som Kanyon i Jonsered? ;-) Fin att köra hela vägen från toppen uppe vid bron över motorvägen.