Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Hittade en riktigt fin stigbit med lagomt medlut, det enda felet är att den slutar i en myr?
MAMTB sa:Inviger nytt mekställ och nya verktyg med ett kedjebyte. Svart/röd kedja till svart/röd ram :)
Atakua sa:MAMTB sa:Inviger nytt mekställ och nya verktyg med ett kedjebyte. Svart/röd kedja till svart/röd ram :)
Jag fick syn på din kedja och fick lust att ha en likadan för mig själv. Men det första erbjudandet på en nätbutik: KMC
X10 SL DLC 10-speed Chain black-red 62,92 € (RRP* 98,21 €)
63 EURO!!! Vad fan den är dyr. Aldrig i mitt liv vill jag betala mer än 25 € för en cykelkedja.
Rattnalle sa:Det här var fan inte ok. Tur jag har en lätt cykel för enda sättet att komma hem var att lyfta rakt upp och bort.
Atakua sa:MAMTB sa:Inviger nytt mekställ och nya verktyg med ett kedjebyte. Svart/röd kedja till svart/röd ram :)
Jag fick syn på din kedja och fick lust att ha en likadan för mig själv. Men det första erbjudandet på en nätbutik: KMC
X10 SL DLC 10-speed Chain black-red 62,92 € (RRP* 98,21 €)
63 EURO!!! Vad fan den är dyr. Aldrig i mitt liv vill jag betala mer än 25 € för en cykelkedja.
Klavikel sa:Ö:a Gbg idag ??
JojjeM sa:
åhå, det var värst, jag såg den i Östra Gbg idag! Var bra länge sedan jag såg den sistKlavikel sa:Ö:a Gbg idag ??
EST sa:Kinnekulle?
Zwinto10mm sa:EST sa:Kinnekulle?
Den är bra cool! Fett bygge du gjort! Finns det nån byggtråd för ramen? :)
H. sa:Testade gamla hemkommunens nybygge.
mikipedia_ sa:H. sa:Testade gamla hemkommunens nybygge.
Oj vad fint! Vart finns den där pumpen?
H. sa:mikipedia_ sa:H. sa:Testade gamla hemkommunens nybygge.
Oj vad fint! Vart finns den där pumpen?
Upplands Väsby. Bredvid badhuset/centrum.