Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Härliga bilder, blev runt 100km asfalt idag (tror jag Endomondo kraschade två gånger!!), mina armar svider just nu, man kanske skulle smort på lite solskydd? ;)
Jag börjar direkt med att som flång ny medlem bryta mot reglerna, men jag tror ni tycker det är okej. Förra söndagen stövlade jag in i en butik för att kolla på ny cykel. Just då hade jag inte riktigt bestämt mig ens för vilken sort det skulle vara. Hjärnan sa räserhybrid eller cyclocross, medan hjärtat sa MTB. Vanligen är jag väldigt rationell och tänker först och gör sen. Men den här gången blev det inte så. I ett hörn stod den vackraste cykel jag någonsin sett. En Specialized Stumpjumper TH Comp 29".
Jag höll mig och åkte hem och tänkte. Och så åkte jag tillbaka och köpte den, efter att ha läst på en del på nätet. Inte nog med att den skrek "KÖP MIG!!!"; den verkade också ha specar som passar mig.
Nu har det gått snart två veckor och jag har varit ute varje kväll och haft roligare än på mycket länge. I ösregn som här nedan...
Och i solsken, vindstilla och med lärkan i skyn, som här nedan...
Jag är så jävla nöjd som man kan bli. Tänk att en cykel kan väcka upp en ur en känslomässig och kroppslig dvala!
De flesta stigarna i Front Range är byggda och tillrättalagda, men Marran hittade naturligtvis en där vi fick fila på skillen att skilja på vad som är stig och vad som är annat.
En bild från en liten paus jag och polaren tog på dagens pass på sörmlandsleden etapp 36:1 o 36,2 rundslingan, blev en riktigt härlig men bitvis jobbig och väldigt blöt tur :D Känns så satans kul att komma igång med cyklingen igen och med ny cykel :D
Luthman Photography skrev:
-------------------------------------------------------
> Från i lördagskväll, en episk afton. Trevligt
> med 14-åringar som kan det där med cykel.
>
42Hz skrev:
> Hann klämma in en runda på förmiddagen. :)
>
> https://lh5.googleusercontent.com/-IAND8T1PTek/UcQ
> u3PBXxMI/AAAAAAABf2w/0d6lx1_CTUs/w1211-h908-no/IMG
> _20130621_113338.jpg
Mötte dig allt i Snöån, kul att du hälsa! (LVG cyklister....)
Grymt väder var det iaf!
Holmii skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hann klämma in en runda på förmiddagen. :)
> >
> >
> https://lh5.googleusercontent.com/-IAND8T1PTek/UcQ
>
> >
> u3PBXxMI/AAAAAAABf2w/0d6lx1_CTUs/w1211-h908-no/IMG
>
> > _20130621_113338.jpg
>
> Mötte dig allt i Snöån, kul att du hälsa! (LVG
> cyklister....)
> Grymt väder var det iaf!
I ärlighetens namn gårdagens tur längs Wasatch trail, Telluride. Ytterst bra träning för skrårädda individer (jag alltså, inte Marran, han trivdes naturligtvis som fisken i vanten).