Little Stereo
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Passerade Kolerakyrkogården på kvällsrundan ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
#thuglifeSambon sa att jag skulle hålla mig till grusvägar i halkan...
Så jag lever ?#thuglife
Jag har inte sett sådana bilder på två år här i Stockholm ☹ Alltså var det två dagar med snö i förra året och ¼ dag i år (hittills). Man kan bara hoppas…Kan inte låta bli, så sjukt NICE idag altså. lite väl kallt med -10 men man vänjer sig =)
Visa bilaga 455953Visa bilaga 455954
En av anledningarna till att inte bo i Stockholm ?Jag har inte sett sådana bilder på två år här i Stockholm ☹ Alltså var det två dagar med snö i förra året och ¼ dag i år (hittills). Man kan bara hoppas…
Phett! Bra grepp? Vad är det för däck? =)
Stämmer. Har nått sorts love-hate relationship med dom, greppet är grymt i alla fören, men dom rullar inte som man skulle önska, även om de blev mycket bättre tubeless... :-)Förstorade bilden, såg att det var Wrathchild
Stämmer. Har nått sorts love-hate relationship med dom, greppet är grymt i alla fören, men dom rullar inte som man skulle önska, även om de blev mycket bättre tubeless... :-)
Beklagar sorgen, och beundrar utsikten. Håller med om cykelterapi som är en värdefull tillgång vid sorg och annat.Igår gick världens bästa svärfar bort endast 66 år gammal. Ibland är cykel bästa terapi. Från morgonens terapirunda längs med sjön Visa bilaga 456156
Hej, var är bilden tagen?Nya hoppet på högern har nu en landning?Visa bilaga 454323
Passerade Kolerakyrkogården på kvällsrundan ? Visa bilaga 455741
Snyggt! Men är inte dämparen monterad med piggybacken åt fel håll? Ser ut som att den går farligt nära på bilden. Kanske fungerar ändå :)
Menar du min bild så är det södra storstan, mot Masmoberget till.Ser kul ut. Vart är det någonstans?