Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mer delar för nya bygget! Orkar inte starta tråd om bygget..så blir lite bilder här ?Visa bilaga 549534
Hehe , ja gaffeln va jag och hämtade igår , men okej då styre o stam är från förra hojen ;)Förstår att det är jobbigt att öppna nya tråd hela tiden ;)
Men är du säkert på att det är en bild till nya bygget? Det liknar mycket din nuvarande cykel.
Dags att unna sig dämp? ;-)Knäckta talltoppar och böjda slanor i massor, blötsnö och vatten och på det ett revben som kände varenda ojämnhet. Inte årets bästa tur direkt?
Tog min lättaste cykel vilket var ett bra val. Bar nog lika mycket som jag cyklade?Dags att unna sig dämp? ;-)
Dock lite ringrostig efter månader av mestadels techcykling och pendling ?Var ute och tränade upp hoppreflexen (måste väckas varje år) i Sigtuna. Här med @Valhalla_ som visar hur man gör ? De håller även på att bygga en ny hopplinje just vid ingången, såg kul ut!
Visa bilaga 549816
Dock lite ringrostig efter månader av mestadels techcykling och pendling ?
Gött!, Jag fick jobba till 16 men klämt in cykling iaf , glad påsk!När det är lång fredag kan man cykla länge... då får man ta fikapaus... Glad Påsk ???Visa bilaga 549998
Snygg!Premiär rundan på nya hojen idag. Visa bilaga 549995
Tack, haha ja det är det faktiskt va det jag kunde få tag på snabbt med låg stack och rise då mitt styrrör är i kortaste laget. Men den kändes stabil faktiskt.Snygg!
Är det en Yosemite-stam jag ser?
Om det är 6061-t6 som det står i specen lär den väl tåla ett världskrig med den godstjockleken. Har två st sådana, en på pendlarn och en på ful-parkhojen. Det var därför jag kände igen den ?Tack, haha ja det är det faktiskt va det jag kunde få tag på snabbt med låg stack och rise då mitt styrrör är i kortaste laget. Men den kändes stabil faktiskt.
Haha ja precis den vinner ingen lättvikts rond ?.Om det är 6061-t6 som det står i specen lär den väl tåla ett världskrig med den godstjockleken. Har två st sådana, en på pendlarn och en på ful-parkhojen. Det var därför jag kände igen den ?