Sambal Oelek
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Men vad härligt det är nu!! XC-pendling till jobbet.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite längre västerut ? Det är denna: https://www.trailforks.com/trails/ravinen-271875/
Lite längre västerut ? Det är denna: https://www.trailforks.com/trails/ravinen-271875/
Ah, kände inte igen det. Då har jag kört den (eller kanske bättre gått, sonen körde den).
Fint! Är det sjön Höljen och gamla Lelångenbanan, numera gång/cykelväg, som man ser där borta?Lite vandringsled i dom Dalslänska skogarna
Bromsbeläggssmörjning?
Yes, å smörjning. Varit dåligt med både cykling och service men nu blir det isabergBromsbeläggssmörjning?
Strongt av din son! Den är scary :)
Bättre hälften funderar på om han ska rulla eller hucka... ? (även vi besökte Norrort idag, men mer Hummelmora än Görväln...).Visa bilaga 556649
Bättre hälften funderar på om han ska rulla eller hucka... ? (även vi besökte Norrort idag, men mer Hummelmora än Görväln...).Visa bilaga 556649
Om sonen gillar utför, stök och lite drop/hopp borde ni besöka Masmoberget nån dag, från PhettoSvetto till Ramknäckarn och allt där emellan på Trailforks. Lätt ett av Stockholms bästa ställen!Sonen ville inte köra i Hellas idag, men Görväln var klart godkänt, som man ser på bilden.
Visa bilaga 556625
Den där däckkombon är jag lite nyfiken på! Har kört NN fram och RockRazor bak när det är torrt och tänkt att WW som bakdäck kanske är en bättre kompromiss (eller t o m WW fram och RR bak för superrull…)Sommarsulorna monterade. Nu kom ju dock regnet ... Så stigarna kanske inte är så torra länge??Visa bilaga 556619
Yes tanken är lättrullat på torrt. Har andra aluhjul som åker på vid enduro bikepark. Hann ej testa dem, blir en tur imorgon återkommer med vad jag tyckteDen där däckkombon är jag lite nyfiken på! Har kört NN fram och RockRazor bak när det är torrt och tänkt att WW som bakdäck kanske är en bättre kompromiss (eller t o m WW fram och RR bak för superrull…)
Exakt ?Fint! Är det sjön Höljen och gamla Lelångenbanan, numera gång/cykelväg, som man ser där borta?