Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

20230720_085923.jpg

Bjussar på mig själv idag.

Dagens cyklingstempo blev lägre än planerat eftersom man var hela tiden distraherad av hallon. Man kunde ibland plocka ett bär av busken utan att behöva stanna, så tjockt det växte runt stigarna.
Samma sak gäller för blåbär, dock på markvåningen. Solorna och troligen däcken är blåa av allt krossade blåbär.

IMG_20230722_195928_497.jpg

Senast ändrad:
Satte mig och drack vatten och lät pulsen gå ner en stund i solen, och njöt av tillvaron med en välsmakande perfekt mogen ekologisk banan ?? efter morgonens tvåtimmarsrunda på både roliga nya stigar och lite gamla bekanta grusvägar.

IMG_20230723_083705195.jpg

Björkös bästa stigar utlovades. Får konstatera att vi nog är rätt bortskämda här på fastlandet. Som det gärna blir när det är främst promenadstigar så pendlar det mellan helt slätt och otekniskt till plötsligt supertekniskt men utan något som helst flow. Hittade i alla fall lite skojiga berms och till och med ett hjälpligt försök till north shore sketch. Vädret var i alla fall finfint och jag avnjöt en bra fika nere vid vattnet innan nöjd rullade hem med två mil stig i benen.
IMG_8382.jpeg

Tillbaka
Topp