Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra med påminnelse vilken navstandard gaffeln är för! Och grattis får man väl sägaFyller 35 idag så fick överrasknings cykling i Sandsjöbacka Visa bilaga 641065
Ja svin bra så man inte köper fel hjul....dock står det något mer på andra sidan ? boost gets you laid haha , påminnelse till alla som kör icke boost ;)Bra med påminnelse vilken navstandard gaffeln är för! Och grattis får man väl säga
Björkö! Vilka ungdomsminnen som dyker upp.Björkös bästa stigar utlovades. Får konstatera att vi nog är rätt bortskämda här på fastlandet. Som det gärna blir när det är främst promenadstigar så pendlar det mellan helt slätt och otekniskt till plötsligt supertekniskt men utan något som helst flow. Hittade i alla fall lite skojiga berms och till och med ett hjälpligt försök till north shore sketch. Vädret var i alla fall finfint och jag avnjöt en bra fika nere vid vattnet innan nöjd rullade hem med två mil stig i benen.
Visa bilaga 640821
STORT grattis i efterskott!Fyller 35 idag så fick överrasknings cykling i Sandsjöbacka Visa bilaga 641065
Är tandskadeförsäkringen kollad??Visa bilaga 641129Rekar. Drop of doom!
Minst 3 m, skal nog gå fint, men vill köra fullface när denna skal bockas av till nästa besök ;)
Man tackar! Jaja ungdom tycker mina barn med hehe. Ja visst är det fint, då kanske jag och polaren cyklade förbi dig vi cyklade igenom läjet i början av veckanSTORT grattis i efterskott!
35 rena ungdomen ju!
Du bor ju härligt, bryggfika i Läjet i början på veckan:Visa bilaga 641673