Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Hur var kvalitén på kramarna?
Så här va ju orginal bilden , men tyckte han va rätt störig och klängig så jag redigerade bort han 🤡
IMG_9512.webp

Mötte tre stora älgar mitt på Triagonalen. De sprang bort men vände tillbaka och verkade nyfiken. Inte bara många älgar på stigen, också många nybörjare. Har aldrig sett så många cyklister går på stigarna.

2025-04-26-14-53-39-930.webp

Senast ändrad:
1000001249.webp

Ute och testar en hoj jag hjälpt en kompis fynda på happy k&s, sen gjort stor service, lite förbättringar och justeringar, nya höljen och vajrar. Blev riktigt bra, skön och lätt hoj alltså. Skeen Trail 10.0 CF 2020. Föret i hellas och vädret idag gjorde inte saken sämre...

Oh, cycking är så trevligt och ännu mer på den här tiden av året! Och man kan cykla även till andra (barn)aktiviteter. Såklart hoppar sonen över varje farthinder och tar han en trappa här och där.

2025-04-28-18-29-38-864.webp

Senast ändrad:
Härlig morgon runda. Fick jobba hårt för och köra med polaren på sin specialized e-mtb! 😅 Men jag fick go träning på köpet uppför.Visa bilaga 766120Snygh hoj.

Kona process? Vilken modell?

Härlig morgon runda. Fick jobba hårt för och köra med polaren på sin specialized e-mtb! 😅 Men jag fick go träning på köpet uppför.Visa bilaga 766120
Trevlig hoj
Vilken variant av Kons Process är det?

Perfekta stigar på norra sidan Ågelsjön, torrt, myggfritt, lagom temperatur och en hel del sol. XC-däck är dock inte grejen i lösa barr/jordfnaset; 15 min efter bilden togs krashade en i sällskapet illa i ett av de stökigare utförspartierna - och föga förvånande var inte dagen efter Valborg rätt tid att sitta på akuten och vänta på röntgen och sömnad…🙈
IMG_4214.webp

Tillbaka
Topp