Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
EST skrev:
-------------------------------------------------------
> lundatok skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Testa att klippa naglarna.
>
> Letat efter en klipp i en vecka nu hittade idag :)
Kul tråd det här, inspirerande ..För en 3 timmar sen, tog mig en tur efter gamla banvallen.. Typ, längtade ut på att få röra på mig lite ..Så länge snön håller sig borta går det.. men kallt var det, klä sig i flera lager funkade bra! =)
Nu är de även testade i snö å is. Bara trycka till några snabba på handtaget så funkade de perfekt trots att de såg ut såhär? tänkte att detta var ju lite mera cykel relaterat;-) konstaterade att jag inte saknar v bromsar ett jävla skit. Körde med det när jag började igen för några år sen...
Det är riltigt fina bromsar du skaffat Est! Är dom värda alla pengar jmf med shimanosarna du hade innan? Gissar att bettet är lite bättre med fyrakolvar istf två men känslan/modulationen borde vara supermycket bättre?
mikipedia_ skrev:
> Det är riltigt fina bromsar du skaffat Est! Är
> dom värda alla pengar jmf med shimanosarna du
> hade innan? Gissar att bettet är lite bättre med
> fyrakolvar istf två men känslan/modulationen
> borde vara supermycket bättre?
Ja hade ju avid 5 å sen code r på fullgungen slx på Ragelyn å modulationen är grym på dessa. Det var deras fel att jag missade Gesunda tog liksom slut på pengar. Men det var i Gesunda jag bestämde mig för att handla då jag efter halva dagen fick trippel pumpa å hålla på spänn för att de skulle ta. Vet inte om det är värt det men jävligt skönt att ha bromsar som funkar å sen finns ju alla reservdelar till den å snabb service så jag ångrar mig absolut inte?
Däremot så fick jag ett rätt schysst pris ändå dyra men va fan har ju gratis ram så nåt kan ju lägga pengarna på.
I all välmening, det finns ordentligt mycket bättre lampor än den där till en billig peng nuförtiden. Att köra blöt skog med bara den på styret, det är ju beckmörkt för fasen!
Scott_Blackstone skrev:
> Tack Ola. men jag är ganska nöjd med lyset. Och
> det var ingen "billig peng" :)
En sån här kan du köpa å sätta på huvudet, ta ett extra batteri oxå?
marran skrev:
> Mysigt! Våra stigar är täckta av finfördelat
> fryst vatten nu. Lite som glass, fast inte lika
> gott.
Har du smakat på den sorten som ser ut som citronglass?
Gör inte det!