Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

En sån här glasbit hittade jag i däcket idag. Fascinerande att de kan pricka så rätt.

Bilagor

• DSC_0176.JPG
    DSC_0176.JPG
    180.2 KB · Besök: 42
Spontan stigtur på Boo-leden, som jag kom på låg i närheten när jag bara var ute och fiskörde asfalt för att få en nypa luft.

DSC01321.jpg

Edit: Har ingen aning om ifall man får cykla i naturreservatet, men de enda jag mötte var några rådjur:-)

Senast ändrad:
Rydell sa:
Någon orange slinga vid SOK-stugan i Söderköping. Den var längre än vad jag trodde :) ganska stökig stig med både uppför och nedför. Kul inslag mot slutet en Emufarm :)
Grattis du har hittat en del av Östgötaleden :P

Wilkas sa:
Rydell sa:
Någon orange slinga vid SOK-stugan i Söderköping. Den var längre än vad jag trodde :) ganska stökig stig med både uppför och nedför. Kul inslag mot slutet en Emufarm :)
Grattis du har hittat en del av Östgötaleden :P

Tack :) en arbetskamrat förklarade det idag oxå :) blir nog att köra den ett par gånger till. Fanns en heldel roliga partier :)

Första riktiga testturen med nya pendlarlyset, ser bra ut! Det lyser ungefär som halvljuset på en bil, på gott och ont (gott är att det inte bländar, ont är att det är ibland lite lågt, t ex när det är väldigt kuperat, men å andra sidan är det sällan det blir så på jobbpendlingen så det går la bra ändå).

Bilagor

• 20160210_165607.jpg
    20160210_165607.jpg
    229.1 KB · Besök: 56
Hittade en passande skylt. Jag gjorde dock inte som skylten sa utan cyklade fågeln på dödskallevägen.

Bilagor

• P2130119.jpg
    P2130119.jpg
    516.9 KB · Besök: 46
Blev en tur till Lida söder om Sthlm idag! någon minus och fina stigar! Underbart!

Bilagor

• 2016-02-14 12.51.25.jpg
    2016-02-14 12.51.25.jpg
    577.3 KB · Besök: 60
Blev en runda i lördags, stötte på ett utav årets mål, att ta mig upp utan att behöva sätta i foten, gick inte då heller :( är svårare än det ser ut på bild ;)
image.jpeg

Vintern har gjort den lokala grusgropen till en perfekt plats till att öva på att våga ladda på i hoppen :)

Bilagor

• WP_20160213_13_42_53_Smart.jpg
    WP_20160213_13_42_53_Smart.jpg
    212.7 KB · Besök: 39
Ledig från jobbet i dag, så det fick bli en cykeltur i skogen och en öl på favoritstubben.

Bilagor

• 2016-02-18 16.29.06.jpg
    2016-02-18 16.29.06.jpg
    311.5 KB · Besök: 33
Vattnet fortfarande fruset men 7.5 grader i luften ihop med fågelkvitter och solen kikade fram då och då.
Vår nu tack.

2016-02-2111.02.48.jpg

Min första cykeltur på 6 månader! Pajjade knät efter en fadäs i augusti med endurohojen(motor). Idag var svullnaden i knät och vädret på min sida, den korta men härliga turen var som balsam för själen.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    322.2 KB · Besök: 38
Tillbaka
Topp