Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
zyklom sa:När det tar stopp tar det stopp o man får räkna med lite flygtid...men nytt personbästa. Stenjävel!
mikipedia_ sa:zyklom sa:När det tar stopp tar det stopp o man får räkna med lite flygtid...men nytt personbästa. Stenjävel!
Ja det där är skit roligt. Hoppas du klarade dig bra!
Gjorde själv en sån fast mot en rot idag, man blir rätt så jävla paff.
Frippe.A sa:Kaffekok vid Blanktjärn, Vålådalen
grymt! såndär bild är jag vad jag velat ta men aldrig sett något riktigt bra när jag väl haft kameran med mig.Källis sa:Rosa marshmallows utspridda på en åker i Roslagen
Jackson sa:I förrgår blev det helt plötsligt tokvarmt (dvs över 20°C) i Arktis. Vi firade det med att slöåka Rundfjellet i fredags och med att ge oss ut på mastodonttur igår. Först knatade vi upp på Tromsdalstinden och sladdade oss utför stensanden på ryggen där, och sen gick vi visst upp på ett till fjäll. Marran var glad som en liten hund. Idag är jag en urlakad sill.
H. sa:Jackson sa:I förrgår blev det helt plötsligt tokvarmt (dvs över 20°C) i Arktis. Vi firade det med att slöåka Rundfjellet i fredags och med att ge oss ut på mastodonttur igår. Först knatade vi upp på Tromsdalstinden och sladdade oss utför stensanden på ryggen där, och sen gick vi visst upp på ett till fjäll. Marran var glad som en liten hund. Idag är jag en urlakad sill.
Snyggt! Typ-2-kul?
EST sa:Campingliv?
Jimel sa:Blev en runda innan frukosten med en kompis. Riktigt fint på Öland.
Rydell sa:Jimel sa:Blev en runda innan frukosten med en kompis. Riktigt fint på Öland.
Skulle vilja ha en gillaknapp ?
Ser härligt ut :)
elason sa:Tokvarmt igår och 5 mil Sörmlandsled. Svetten rann redan innan jag kom till starten.
crazygubbe sa:Snygg cykel! ;)
Vilka etapper körde du?elason sa:Tokvarmt igår och 5 mil Sörmlandsled. Svetten rann redan innan jag kom till starten.
Paco sa:Vätskepaus!
Kan inte numreringen i huvudet men mellan Handen och Östertälje, det är egentligen drygt fyra mil men nu under sommaren stannar pendeltågen i Skogås så det blev lite transport dit också. Och så en liten avstickare upp på ett berg som var onödig. :D Körde början från Björkhagen till Handen häromdagen.Crossmax sa:Vilka etapper körde du?elason sa:Tokvarmt igår och 5 mil Sörmlandsled. Svetten rann redan innan jag kom till starten.
Lite tuffare än oss. Vi nöjde oss med att betrakta toppen på avstånd.kungfalken sa:Toppen på Idre fjäll, även om man cyklade själv så hade man sällskap vid liften?