bearthefear
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Vilodag för mig, men sonen ville bestämt cykla i skogen. Vem är jag att säga nej...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mickef sa:Härlig kvällstur på Kullaberg (bakgrunden). Foto från Lerhamn.
sobrius sa:Söderåsen visade sig från sin bästa sida.
fredrik168 sa:Gesunda igår!
mikipedia_ sa:fredrik168 sa:Gesunda igår!
Du körde inte över ormen va?
fredrik168 sa:mikipedia_ sa:fredrik168 sa:Gesunda igår!
Du körde inte över ormen va?
Nä du kanske sett på filmen att jag väjer undan för den!??
EST sa:
EST sa:
mikipedia_ sa:sobrius sa:Söderåsen visade sig från sin bästa sida.
Nämen. Har mr marr provat raketen nu?
Är du nöjd med cc dämparen nu?
sobrius sa:mikipedia_ sa:sobrius sa:Söderåsen visade sig från sin bästa sida.
Ja lite har han provat, men envisas med att köra med fel skor. =)
Dämparen känns riktigt bra nu. Följsam och fin. Speciellt nöjd är jag med climb switchen. Gör inget om man glömmer slå om den för den känns nästan likadant i bägge lägena. Får se om man kan fippla lite med den men å andra sidan spelar det inte så stor roll faktiskt. Använder inte låsning ens på xc'n.
mikipedia_ sa:sobrius sa:mikipedia_ sa:sobrius sa:Söderåsen visade sig från sin bästa sida.
Dämparen känns riktigt bra nu. Följsam och fin. Speciellt nöjd är jag med climb switchen. Gör inget om man glömmer slå om den för den känns nästan likadant i bägge lägena. Får se om man kan fippla lite med den men å andra sidan spelar det inte så stor roll faktiskt. Använder inte låsning ens på xc'n.
Haha det var lika när han skulle prova min enduro oxå, konstiga grejer mitt under som inte ger nå fäste?
Kul du är nöjd, den är riktigt fin din raket!
marr sa:mikipedia_ sa:sobrius sa:mikipedia_ sa:sobrius sa:Söderåsen visade sig från sin bästa sida.
Haha det var lika när han skulle prova min enduro oxå, konstiga grejer mitt under som inte ger nå fäste?
Kul du är nöjd, den är riktigt fin din raket!
De är ju ni som har fel pedaler såklart :)
JLindh sa:Jag gillar cykling. Frun gillar hästar. Resultat? Jag transporterar hästvagn till stallet... :D
42Hz sa:Saknas inte fru med ridpiska? ;)
mikipedia_ sa:Från gårdagens tur.
xdr sa:mikipedia_ sa:Från gårdagens tur.
Ingen dropper? Har du blivit XC cyklist?
mikipedia_ sa:xdr sa:mikipedia_ sa:Från gårdagens tur.
Japp?
Nä den åkte dhl från italieien igår, nu ligger den i mitt mekrum. Men ska montera en e13 ist på onsdag?
xdr sa:mikipedia_ sa:xdr sa:mikipedia_ sa:Från gårdagens tur.
Japp?
Nä den åkte dhl från italieien igår, nu ligger den i mitt mekrum. Men ska montera en e13 ist på onsdag?
Återkom med rapport. Mekaniska saker som inte strular står högt på min önskelista.