Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Lite vinter även i Uppsala. Kalasfint i Lunsen idag.

20180203_160647.jpg

/Johan

Rattnalle sa:
JTF sa:
Mystiska trådar på Happy idag. Eller bara folk som skojar till det... :o)
Hur överlever dina ögon det vita temat egentligen? Fattar fortfarande hur designern kan vara så synskadad att det är default.. Tur vi fick till fler :-P
Jo, det funkar bra så länge jag sitter i en ljus lokal eller har starkt dagsljus från fönstret intill. Men på kvällen brukar jag slå över på mörkt oftast.
Tillägg: Alltså det "vita" är väl mer blå/grått alltså nummer 2 av 4 (4 = mörka) vid valknapparna, den första riktigt vita har jag lite svårare för.

Senast ändrad:
2h bergshojande på min Hornet ikväll. Utför, förbannat kallt och fina spår.

Bilagor

• IMG_4396.JPG
    IMG_4396.JPG
    228.5 KB · Besök: 75
Det blev bl.a. ett spännande och mysigt avsnitt med ospårad spångcykling i nysnön ikväll. :-)

040.JPG

JTF sa:
Rattnalle sa:
JTF sa:
Mystiska trådar på Happy idag. Eller bara folk som skojar till det... :o)
Hur överlever dina ögon det vita temat egentligen? Fattar fortfarande hur designern kan vara så synskadad att det är default.. Tur vi fick till fler :-P
Jo, det funkar bra så länge jag sitter i en ljus lokal eller har starkt dagsljus från fönstret intill. Men på kvällen brukar jag slå över på mörkt oftast.
Tillägg: Alltså det "vita" är väl mer blå/grått alltså nummer 2 av 4 (4 = mörka) vid valknapparna, den första riktigt vita har jag lite svårare för.
man kan få vilka färger man vill, brukar ibland ha ett ännu vitare :)
https://happyride.se/forum/read.php/1/2880129/

Lite snävt spårval runt en gran orsakade närkontakt och snabbslitage av jacka på gårdagens tur.

20180211_210035.jpg

/Johan

@luthman_photography knäppte denna coola bild på mig på lördagens SBR rejs.

Bilagor

• 79cf914b-7f8d-44e7-acee-136d574e39c9.jpg
    79cf914b-7f8d-44e7-acee-136d574e39c9.jpg
    295.7 KB · Besök: 107
Var på IKEA idag, hittade nya golvskydd för detta vinterslask, det behövs något som kan samla upp mycket vatten, den här modellen är rätt bra, förutom att kanterna brukar vara ivägen/gå sönder. Men hoppas IKEA's version är bättre. Tre st 603.297.11, den verkar inte ha något kitschigt namn som de flesta andra produkter :)

P1040286.jpg

En kanonfin dag i spåret idag kring minus 10 vacker, krispig luft med knallblå himmel och solsken. Perfekta förutsättningar för att prova nya sadeln, pedaler och grips.

Bilagor

• 20180220_151512.jpg
    20180220_151512.jpg
    301.2 KB · Besök: 74
Tillbaka
Topp