Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur överlever dina ögon det vita temat egentligen? Fattar fortfarande hur designern kan vara så synskadad att det är default.. Tur vi fick till fler :-PJTF sa:Mystiska trådar på Happy idag. Eller bara folk som skojar till det... :o)
Jo, det funkar bra så länge jag sitter i en ljus lokal eller har starkt dagsljus från fönstret intill. Men på kvällen brukar jag slå över på mörkt oftast.Rattnalle sa:Hur överlever dina ögon det vita temat egentligen? Fattar fortfarande hur designern kan vara så synskadad att det är default.. Tur vi fick till fler :-PJTF sa:Mystiska trådar på Happy idag. Eller bara folk som skojar till det... :o)
Happys ballaste hoj! :DAnteL sa:Viktigt att kunna öppna ölen så jag monterade en öppnare på 2018 tävlingshoj
Var köper man den? =)AnteL sa:Viktigt att kunna öppna ölen så jag monterade en öppnare på 2018 tävlingshoj
LDG sa:Var köper man den? =)AnteL sa:Viktigt att kunna öppna ölen så jag monterade en öppnare på 2018 tävlingshoj
man kan få vilka färger man vill, brukar ibland ha ett ännu vitare :)JTF sa:Jo, det funkar bra så länge jag sitter i en ljus lokal eller har starkt dagsljus från fönstret intill. Men på kvällen brukar jag slå över på mörkt oftast.Rattnalle sa:Hur överlever dina ögon det vita temat egentligen? Fattar fortfarande hur designern kan vara så synskadad att det är default.. Tur vi fick till fler :-PJTF sa:Mystiska trådar på Happy idag. Eller bara folk som skojar till det... :o)
Tillägg: Alltså det "vita" är väl mer blå/grått alltså nummer 2 av 4 (4 = mörka) vid valknapparna, den första riktigt vita har jag lite svårare för.
JojjeM sa:Lite snävt spårval runt en gran orsakade närkontakt och snabbslitage av jacka på gårdagens tur.
/Johan
EST sa:Xc cykling idag?