Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kolan sa:Varför finns det inga rulltrappor i naturen.
ursäkta sent svar. Har inte kollat nätet på en vecka typ.WSMC sa:Av ren nyfikenhet; hur "hittar" du en sådan stuga? Cyklar du så pass off road att du rullade förbi den, nån funktion i mobilen, tips från lokala förmågor, såg du den från vägen eller chansade du rätt ut i spenaten?Sambal Oelek sa:...på väg söderut. Inatt slapp jag rigga upp tältet då jag hittade denna stuga. Otroligt lyxigt va.
Hur lång har du kommit?
Lycka till!
Härlig semester. Snyggt kört!Sambal Oelek sa:ursäkta sent svar. Har inte kollat nätet på en vecka typ.WSMC sa:Av ren nyfikenhet; hur "hittar" du en sådan stuga? Cyklar du så pass off road att du rullade förbi den, nån funktion i mobilen, tips från lokala förmågor, såg du den från vägen eller chansade du rätt ut i spenaten?Sambal Oelek sa:...på väg söderut. Inatt slapp jag rigga upp tältet då jag hittade denna stuga. Otroligt lyxigt va.
Hur lång har du kommit?
Lycka till!
Jag chansar. Kör på bara sedan dyker det alltid upp en mysig tältplats vid en sjö om man bara har lite tålamod. Denna gången var det en stuga. Ren tur. Men sov faktiskt inte så bra i den. Var bättre med tältet ?
Nu är jag hemma. Tog två veckor att semestercykla Haparanda-Ystad. Strax över 200 mil.
Bifogar en bild från Skåne-etappen. Fina vägar. Vädret har ju varit helt otroligt också.
tack! Det var riktigt härligtWSMC sa:Härlig semester. Snyggt kört!Sambal Oelek sa:ursäkta sent svar. Har inte kollat nätet på en vecka typ.WSMC sa:Av ren nyfikenhet; hur "hittar" du en sådan stuga? Cyklar du så pass off road att du rullade förbi den, nån funktion i mobilen, tips från lokala förmågor, såg du den från vägen eller chansade du rätt ut i spenaten?Sambal Oelek sa:...på väg söderut. Inatt slapp jag rigga upp tältet då jag hittade denna stuga. Otroligt lyxigt va.
Hur lång har du kommit?
Lycka till!
Jag chansar. Kör på bara sedan dyker det alltid upp en mysig tältplats vid en sjö om man bara har lite tålamod. Denna gången var det en stuga. Ren tur. Men sov faktiskt inte så bra i den. Var bättre med tältet ?
Nu är jag hemma. Tog två veckor att semestercykla Haparanda-Ystad. Strax över 200 mil.
Bifogar en bild från Skåne-etappen. Fina vägar. Vädret har ju varit helt otroligt också.
Zwinto10mm sa:"Branten" mellan Idrefjäll och Städjans topp.
mikipedia_ sa:Zwinto10mm sa:"Branten" mellan Idrefjäll och Städjans topp.
Fan va najs?