PeTeR sNaBb
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Schysst hoj!Lun1k sa:Ångrar inte att jag köpte mig en cykel igen efter 7 år utan?
jonte987 sa:Brandkåren också? Mötte ambulansen på väg hem
liveforthis sa:jonte987 sa:Brandkåren också? Mötte ambulansen på väg hem
Ja dom fick assistera han som karsha på v-line. Dom va snabbt in och snabbt ut från ambulans stugan..
Makten sa:Myggig kvällstur för att leka med kufiska objektiv. VM i kort skärpedjup!
Tack, men underskattat vet jag inte om jag håller med om. Det är ganska ofta det används där det inte behövs eller tillför nåt, bara för att det är lite ballt;-)Alex Supertramp sa:Kort skärpedjup är ett klassiskt och underskattat grepp. Bord användas oftare på cykel i skogen-bilder. Fin och somrig bild!
Makten sa:Myggig kvällstur för att leka med kufiska objektiv. VM i kort skärpedjup!
ErikaB sa:Dryga två veckor efter krasch med axeln ur led så är känslan obetalbar att vara ute i skogen så snart. Hade räknat med lång rehab och semester i mitella. Tacksam för kroppens förmåga till läkning och taggad till tusen inför sommarens äventyr