Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Njuter av en fin tur och vackert väder?
Jolelp sa:mikipedia_ sa:Njuter av en fin tur och vackert väder?
Hajade till när jag såg bilden, kan detta vara Dräcke/Davidshyttan? Om så är fallet vart cyklar ni där någonstans? :D
Har en bekant i Davidshyttan nämligen och det vore kul och veta om det fanns bra stigar runt knuten!!
mikipedia_ sa:Jolelp sa:mikipedia_ sa:Njuter av en fin tur och vackert väder?
Hajade till när jag såg bilden, kan detta vara Dräcke/Davidshyttan? Om så är fallet vart cyklar ni där någonstans? :D
Har en bekant i Davidshyttan nämligen och det vore kul och veta om det fanns bra stigar runt knuten!!
Ja det är det? Jag har oxå en bekant/cykelkompis i davidshyttan (Bubbas) så har i gen jättekoll mer än att "berget" längs norbergsvägen och det ovanför villaområdet mitt emot Brunnsjön är najs. Du kan kolla mig på strava å se den turen bilden är tagen ifrån.
Jolelp sa:mikipedia_ sa:Jolelp sa:mikipedia_ sa:Njuter av en fin tur och vackert väder?
Ja det är det? Jag har oxå en bekant/cykelkompis i davidshyttan (Bubbas) så har i gen jättekoll mer än att "berget" längs norbergsvägen och det ovanför villaområdet mitt emot Brunnsjön är najs. Du kan kolla mig på strava å se den turen bilden är tagen ifrån.
Trevligt, ska kolla upp Strava, vad heter du där?
EST sa:Lochness odjuret Johan?
Ingen ringklocka? :-(Mini_me sa:Hade precis gett upp hoppet när jag hitta ett hopp!
Rattnalle sa:Ingen ringklocka? :-(Mini_me sa:Hade precis gett upp hoppet när jag hitta ett hopp!
:-)Mini_me sa:Rattnalle sa:Ingen ringklocka? :-(Mini_me sa:Hade precis gett upp hoppet när jag hitta ett hopp!
Hade blivit en barrel roll om den hade suttit på ?
Rattnalle sa:Ingen ringklocka? :-(Mini_me sa:Hade precis gett upp hoppet när jag hitta ett hopp!
Det här var en väldigt specifik ringklocka.ForesterGuy sa:Rattnalle sa:Ingen ringklocka? :-(Mini_me sa:Hade precis gett upp hoppet när jag hitta ett hopp!
Märkligt många cyklar i den här tråden verkar sakna ringklocka. Det är ju olagligt, och olagligheter ska vi inte uppmuntra.
Rattnalle sa:Det här var en väldigt specifik ringklocka.ForesterGuy sa:Rattnalle sa:Ingen ringklocka? :-(Mini_me sa:Hade precis gett upp hoppet när jag hitta ett hopp!
Märkligt många cyklar i den här tråden verkar sakna ringklocka. Det är ju olagligt, och olagligheter ska vi inte uppmuntra.
https://happyride.se/forum/read.php/1/3469764/3593585#msg-3593585ForesterGuy sa:Rattnalle sa:Det här var en väldigt specifik ringklocka.ForesterGuy sa:Rattnalle sa:Ingen ringklocka? :-(Mini_me sa:Hade precis gett upp hoppet när jag hitta ett hopp!
Ring, klocka, ring...
Sambal Oelek sa:Erkänner mig bidragande till den här trenden utan ringklocka, men det är för jag inte hittat någon som passar min nya hoj, fast nu är det beställt! En "Hide My Bell", kan man få både ringklocka, dator samt reflex på ETT fäste. Verkar ju helsmutt!
JanneS sa:Innan så haglade det!
Där rök min nattsömn ?jocke_tuffing sa:JanneS sa:Innan så haglade det!