Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite jord på det så har du en sån här modell större..Hittade "lite" virke när jag var ute och rastade Cujo-monstret idag efter morgonkaffet.
Visa bilaga 414348
Att sälja virke
Att avverka och sälja virke är oftast en stor affär. Det finns flera olika försäljningsformer och priserna anges i olika enheter, ibland för samma sortiment.www.skogsstyrelsen.se
Den där är lurig om det är i Sicklaskiftet. Bra kört!Som total nybörjare var det lite spännande att ta sig över det där. Men det visade sig att det inte var särskilt svårt, så det var en EB liten ego-boost. Så, bu mot nya och svårare utmaningar. :D
Visste inte att det fanns så många spacers I världen.
Visste inte att det fanns så många spacers I världen.
underbart.Dagens runda på vandringsled och hellar med ett vint växelöra och otb men nu sitter ipan, ölkorven och bastun fint?Visa bilaga 414490Visa bilaga 414491
Jepp, bra öga. Det är, om jag fattar trail-forks rätt, Champs Elyse. Supermysig stig.Den där är lurig om det är i Sicklaskiftet. Bra kört!
Den historiskt nyfikne kan förresten glutta lite närmare där, för det är en gammal damm man kör över. Vet ej till vad dock, men det har nog varit kvarnar och grejer nere i ravinen mot gula gården på ängen.
Min morgon tur blev på min Frankenstein. Härligt med 16grader kl10 på morgonen.Visa bilaga 415215
nä, jag saknade min monstercross med dropper och mer lämpad geo varenda minut sedan jag lämnade asfalten. Man blir snabbt bortskämd :)Haha, inte bara jag som hade uppskattat en dropper på dagens runda kanske? :)