liveforthis
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Fin runda idag om än rätt så blåsigt idag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men älska grönskan ?
Är du på Nya Zeeland? Vi har fan ännu snö på spåren?
Från helgens otb. (Jag har inte hjärnskakning)Visa bilaga 416652Visa bilaga 416653
fiiiint! ja här med blåsigt som feeen! blåser isbjörnar också, hade kortbrallor och det var så man fick stånka på bra för att hålla värmen.Vajert men blåsigt som fan. Skåne är sig likt. Kallt är det också.
Visa bilaga 416911
Intressant hoj :) och foto, är det något automatiskt filter på för att få kort skärpedjup eller har du gjort det manuellt?
Intressant hoj :) och foto, är det något automatiskt filter på för att få kort skärpedjup eller har du gjort det manuellt?
Vad är det där för en liten väskstödgrej bak på surlyn? Ser ut som nåt jag behöver.
Det är konst! Inga problemKändes väl inte helt genomtänkt att bygga det där i en park?! ?
Å fy vad kasst. Sådant bygger man inte på sådana ställen. Det gör man i skymundan, och helst av jord osv och inte spillvirke. Det där sticker verkligen i ögonen.
Äntligen börjat cykla på riktigt. Är helt lyrisk över hur roligt det är!Visa bilaga 417153
Stämmer bra det! ?Ser ut som Markaspåret, har jag rätt?