Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det som började med en tur på nya stigar i solen. Avslutades med mosat bakhjul och regn. Konstigt nog läckte inte luften ut.
Visa bilaga 417098
Svart 1a i Ånnaboda. Vilken magisk dag i skogen, även fast jag cyklade fel några gånger..??
Najjs!! ??
Vrf har du bakdäcket på fel håll ? ?
Nej, jag har det åt rätt håll! När jag hade det åt fel håll (som såg estetiskt rätt ut) så fick jag inget grepp när jag trampade. När jag monterade det som det är på bild så fick jag mycket mer grepp och kunde cykla upp för backarna istället för att slira.Vrf har du bakdäcket på fel håll ? ?
Nej, jag har det åt rätt håll! När jag hade det åt fel håll (som såg estetiskt rätt ut) så fick jag inget grepp när jag trampade. När jag monterade det som det är på bild så fick jag mycket mer grepp och kunde cykla upp för backarna istället för att slira.
Det är bra för stigarna det.Jag behöver inget bromsgrepp - bakdäcket ska slira när jag bromsar så att jag kan styra hojen genom sladd i tajta partier! Det är när jag klättrar som jag vill ha grepp, inte tvärtom :)
I Stockholms södra skärgård. Den som vet, vet. Vill inte ha hit massa folk eftersom stigarna leder rakt ner på samfällighetens bryggor och badplats.Var någonstans är detta?