Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogsmössen är handlingskraftiga i Jämtland. ? ???Från dagens mysbajking. Å så var det det här med allemansrätten....Visa bilaga 419990
Grymt rolig runda idag . Och första runda med nya bakdäcket minion ss ? Visa bilaga 420121
Jävla gött nu på sommaren. Körde vittoria morsa bak innan men det va helt slut nu. Lite bättre bromsgrepp på morsa men bättre sidbett på minion ??Nöjd med minionet?
Alltid lika kul och nervöst att kuta stig med OS-facklan i svart format + en stört snabb cyklist i bakhasorna. Vi får se hur mycket av dessa tjurrusningar som blir bra video-material, vi sitter nu på redaktionen och klipper ihop ett cykeltest där ovan behind the scenes-bild togs.
Mm, väldigt fina förhållanden den där nu. Körde ner till ishallen från Lackarebäck och tillbaka igår kväll.Riktigt gött morgon pass i Kållered och slickrocktrail o White trail! , Sorry bryter mot reglerna ?Visa bilaga 420267Visa bilaga 420263
Ja första gången jag kört dessa . Bor ju i Varberg men fick feeling för lite nytt. Va sugen på kört över till lackarebäck med men vi stod över det idag.Mm, väldigt fina förhållanden den där nu. Körde ner till ishallen från Lackarebäck och tillbaka igår kväll.
Önskar jag hade tillgång till AnteL's singletrack, blev en lång grusrunda i årets hittills varmaste dag, höga vattenflöden i alla vattendrag.
Visa bilaga 420540
Vad kul att du var i krokarna, gissar att just DH3 var ingenväxt men annars bra? Var några veckor sedan jag var där tyvärr.Besökte en till synes bortglömd liten kulle söder om hemma igår (inom 2h gränsen, så klart).. Fanns några roliga spår som inte var helt igenväxtaVisa bilaga 420627
Jo, DH1 och DH2 var helt ok, 3an hade behövt lite kärlek ?Vad kul att du var i krokarna, gissar att just DH3 var ingenväxt men annars bra? Var några veckor sedan jag var där tyvärr.
Själv blev det Hällride idag ?Visa bilaga 420652
Finns även en 4a nu men den har inte fått någon skyllt, syns på trailforks dock.Jo, DH1 och DH2 var helt ok, 3an hade behövt lite kärlek ?
Jo, vi körde den också, lite enformig, kan säkert kryddas lite... Hela kullen har ju potential, om man inte har nåt emot att cykla uppför efter varje åk!Finns även en 4a nu men den har inte fått någon skyllt, syns på trailforks dock.