Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. Sandsjöbacka?Visa bilaga 422891
Fjällcykling?
Korrekt observerat. Är fortfarande ganska ny på västkuststigarna så det kändes mer exotiskt än vad det är :)Hmm.. Sandsjöbacka?
Så jävla sant och gött att du mår bättre efter! Har själv samma problem...Har mått apa idag på grund av utmattningssyndrom som kommer och går. Bästa botemedlet är förstås att cykla och bästa avslutningen på cykelturen är att bada. Nu mår jag ungefär en miljon gånger bättre än innan. ☺
Visa bilaga 422892
Jag har faktiskt aldrig cyklat just där, bara sett från motorvägen och tänkt ”prärie”. Men det får det bli ändring på! Går det att lösa en bra liten loop med stigarna man ser på Trailforks?Korrekt observerat. Är fortfarande ganska ny på västkuststigarna så det kändes mer exotiskt än vad det är :)
Är det södra delen som syns från E6an?Visa bilaga 422891
Fjällcykling?
Sitter en likadan skylt på en av mina rundor jag brukar köra. Har dock aldrig hunnit stanna och fotat haha
Åkte först förbi, men vände för att kolla in den eftersom jag i ögonvrån såg något om djur och jag ville kolla att jag inte ställde till med ofog för bonden med att cykla igenom gården. Fick mig att småle lite, samtidigt gillar jag att han kan påminna folk om att sakta ner genom att bjuda på sig själv. Sånt är sällsynt idag tycker jag. Alla är alltid så arga och förutsätter att motparten är en idiot. Skylten återställde min tro på mänskligheten lite grand.Sitter en likadan skylt på en av mina rundor jag brukar köra. Har dock aldrig hunnit stanna och fotat haha
Crossmax skulle prompt kolla om lerhålet verkligen hade rätt hjulstorlek. Det hade det.
Klar fördel. När man som efterkommande cyklist kan bärga både cykeln och liket i ett stycke. :pÄr det ett fördel eller ett nackdel med SPD när man kollar lerhål?
Notera hur hjulet fortfarande spinner efter att Makten hunnit både skratta och ta fram kameran!Crossmax skulle prompt kolla om lerhålet verkligen hade rätt hjulstorlek. Det hade det.
Visa bilaga 423215
Notera hur hjulet fortfarande spinner efter att Makten hunnit både skratta och ta fram kameran!
Vanliga Onyx Classic! Spinner bättre än Vesper ;)Ja, såg det. Du tänkte göra reklam för din frihjul? Men det är inte en Onyx Vesper, eller?
Notera hur hjulet fortfarande spinner efter att Makten hunnit både skratta och ta fram kameran!
Min första tanke: har Gardena börjat göra trädgårdscyklar nu?Premiär turen på nya hojen. Denna flyter mycket skönare över sten och rötter med bättre fäste om jag jämför med min FS XC cykel :)
Visa bilaga 423143