Rassemouse
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Det där ser ju helt underbart ut!Magiskt på mitt berg idag... ?Visa bilaga 459675
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där ser ju helt underbart ut!Magiskt på mitt berg idag... ?Visa bilaga 459675
Ja jag har sett att det verkar finnas hur mkt som helst där. Måste utforskas mer. Hakar gärna på och kör någon dag.
Och en maffig drakeFrån dagens tur, i slutet på rundan fick jag en maffig solnedgång fångad på bild.
Visa bilaga 459746
Smaug?Och en maffig drake
Snyggt riktställ!Eker av = bör bytas ?
Visa bilaga 459690
Inte mycket folk på bergslagsleden i dagVisa bilaga 459858
Den här stigen såg väldigt mycket trevligare ut än motorvägen med lervälling som alla andra verkar välja...
Var finns denna fina stig?
Den går söder om "Våta vita". Jag tog den där namnlösa från strax efter röset på Gröna som vi nämnt nån gång, men höll vänster ner för berget när den normalt svänger höger. Då kommer man ner där och så fortsätter man rakt över Våta vita. Lite lurigt att hitta ut på grusvägen men det går.
Ser ut som det är ett tag kvar innan Flaket lägger sig.
Minst sagt, ingen höjdarvinter so far. Mest is och barmark just nu. Behövs en dump med snö nuSer ut som det är ett tag kvar innan Flaket lägger sig.
Den går söder om "Våta vita". Jag tog den där namnlösa från strax efter röset på Gröna som vi nämnt nån gång, men höll vänster ner för berget när den normalt svänger höger. Då kommer man ner där och så fortsätter man rakt över Våta vita. Lite lurigt att hitta ut på grusvägen men det går.
Jag tror man kan hålla höger när man börjar närma sig kalhygget. Man måste sen korsa ett dike, men efter det möter man en gammal stig som går "på tvären", i samma riktning som grusvägen. Cyklar man åt vänster på den så kommer man strax till det traktorspår som leder från kalhygget ut på vägen.Inte lätt att hitta rätt genom kalhyggen och vi körde fel till vänster och till höger efter korsningen med våta vita, men det är en fin stig!
Visa bilaga 460197
Jag tror man kan hålla höger när man börjar närma sig kalhygget. Man måste sen korsa ett dike, men efter det möter man en gammal stig som går "på tvären", i samma riktning som grusvägen. Cyklar man åt vänster på den så kommer man strax till det traktorspår som leder från kalhygget ut på vägen.
Barnen grillade korv med farmor och farfar så jag lyckades få med mig sambon på stigcykling för första gången :D
Ja? Är det inte så man gör? ? Kanske blir ännu bättre om hon får cykla på vår Occam nästa gångÅkte sambon i charioten? ??
Ja? Är det inte så man gör? ? Kanske blir ännu bättre om hon får cykla på vår Occam nästa gång