Pfaff
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Finns det inte en "visa din last"- tråd?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det inte en "visa din last"- tråd?
Kör du HTn på endurot så bjuder jag på en öl efter målgången ????Visa bilaga 496579Sista dagen i Falun idag. Blev att skaka sönder armar och ben ett par timmar på lugnet. Ska bli spännande och se hur kroppen håller för Åre enduro om några veckor. :-)
Det låter bra! ? Jag har bara HTn att köra på såvida jag inte ska ta fixien ??Kör du HTn på endurot så bjuder jag på en öl efter målgången ????
Vi kan byta! Jag får nästan panikångest av det här vädret. 29° ute, 28° inne. Helt odrägligt och omöjligt att göra något alls utan att förvandlas till ett vrak.Ärligt talat tror jag ska sluta surfa ikväll, hela Sverige verkar ha sommar utom Jämtland ?
Den måste jag testa med ungarna när vi kör igång igen!Barncyklingsäsongen avslutades med en mycket populär lek där man cyklar runt och åker ut om man sätter ner foten eller kör utanför konerna medan cirkeln blir mindre och mindre. Sist kvar vinner.
Visa bilaga 496645
Värmen var total, klättringen var brutal, kamraten som släpat på kall öl var dagens hjälte ?
Visa bilaga 496521
Tack!Fin stig och fint foto!
Blåste mer på den tiden också. Ser man tydligt på vindskivorna.Visa bilaga 497243
Stuga tidigt 1800-tal. Lampan i fönstret dödar illusionen en aning. ?
Cykeln däremot är helt tidsenlig!Visa bilaga 497243
Stuga tidigt 1800-tal. Lampan i fönstret dödar illusionen en aning. ?