Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

CDEE292C-1A82-4097-ABDD-BBE085C6FE44.jpeg

Efter denna gick det åt rätt håll!

Ärligt talat tror jag ska sluta surfa ikväll, hela Sverige verkar ha sommar utom Jämtland ?
Vi kan byta! Jag får nästan panikångest av det här vädret. 29° ute, 28° inne. Helt odrägligt och omöjligt att göra något alls utan att förvandlas till ett vrak. :cautious: I storstan är dessutom alla badplatser totalt överbefolkade så där kan man inte vara heller.

Kom över en fin ram genom arbetsprövningsstället. (Bergamont Vitess 6)
Den saknade hjulen, hade avbrutet växelöra, avbrutna skärmar och pedaler som måste bytas.
Pakethållaren fram i samma märke som bakre hade jag turligt nog liggandes ?
Snor hjulen från Biltema/Monstercrossen och klämmer in så breda däck jag kan så länge.
Ekrade in ett nytt icke boost-nav i bakhjulet och svarvade en alu-adapter så en 10mm axel funkar i 15mm stickaxel-navet fram. ?

Bilagor

• P1000080_50proc - kopia.jpg
    P1000080_50proc - kopia.jpg
    646.6 KB · Besök: 85
Senast ändrad:
Hittade en bok jag av nån anledning inte läst färdigt trots att jag ville minnas att den var grymt spännande; Villospår av Henning Mankell. Med denna i ryggan letade jag upp det skuggigaste ställe jag kunde hitta vid vattnet och satte mig att läsa. Fastnade i flera timmar, så jag mindes rätt. Den var spännande!

DSCF2440_fb.jpg

Husbilssemester norrut med mycket hinder på stigen som vi inte har hemma ??
många höjdmetrar på engång här också? 2 dagar avverkade nu. Fuskar med 2 bilder när nätet suger här så bästa att passa på när man är och handlar mera mat. IMG_20210621_105522.jpgIMG_20210621_103000.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp