Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, fy fan, man tror inte det är santLetar ny, trevlig tröja att hojja i (Wish-tröjorna andas inte och är bara hel-svarta)
Lite sugen på en 7mesh.
Hittar en på Cykloteket.
Läser den här texten.
Visa bilaga 511466
Var e biran?!? =)Propagandaväder även i Bayern efter en rätt miserabel sommar, mycket majsfält ute på landet:
Visa bilaga 511546
Det var väl typ så var och varannann text såg ut i cyklopedin runt millennieskiftet?
Är det en sån här?Man får mycket cykel för 2499:-
Piffad med andra däck, slängde på en hydraulisk broms bak tillsammans med en 180 mm XT-skiva. Härliga 12.3 kg i detta utförande.
Visa bilaga 511619
Yes, en sådan är det. Hjulen är nog ganska så tunga. Däcken som följer med är väldigt enkla och de väger nog en del. Slangarna är ruskigt tjocka, så där går det att kapa några gram om man vill.Är det en sån här?
Är lite sugen på att köpa en sån att ha som vardagscykel och byta ut drivlinan/bromsarna mot lite annat jag har liggande.
Men vad är det som väger så mycket? Enligt specen är ju både ram och gaffel alu.
Har varit sugen på en sån där ett tag nu, verkar perfekt att dra barnvagn och pizza :) Hur är storleken?Yes, en sådan är det. Hjulen är nog ganska så tunga. Däcken som följer med är väldigt enkla och de väger nog en del. Slangarna är ruskigt tjocka, så där går det att kapa några gram om man vill.
Ser man till priset så är det en väldigt fin cykel tycker jag. Min kanske kommer att gå 2 km som längst bort.
Cykeln på bilden är en L-20" inställd för 185/87 cm med något för låg sadelhöjd.Har varit sugen på en sån där ett tag nu, verkar perfekt att dra barnvagn och pizza :) Hur är storleken?
Tack, det låter som mina mått. Svårt att inte klicka hem en sån där.Cykeln på bilden är en L-20" inställd för 185/87 cm med något för låg sadelhöjd.
Man sitter upprätt och bekvämt.
Jag klickade hem den dyrare plusmodellen.Är det en sån här?
Är lite sugen på att köpa en sån att ha som vardagscykel och byta ut drivlinan/bromsarna mot lite annat jag har liggande.
Men vad är det som väger så mycket? Enligt specen är ju både ram och gaffel alu.
Edit: aha det står alu-gaffel på ett ställe i beskrivningen men på ett annat ställe "Gaffel: WHITE AX ST", så den är väl av stål antar jag?