Sambal Oelek
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Vilken dag! Tog en lång XC-tur idag efter jobbet, helgött var det. Mötte t om en annan cyklist i lokala skogarna! Det är bra sällsynt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bockstyre??Premiär för ny vardagscykel. Frågan är om jag kommer våga låsa fast den nånstans ens en liten stund vid ärenden. Så värdelöst att man ska behöva fundera på sånt i ett "i-land".
Visa bilaga 515607
Ja, nu när det finns hydrauliska skivbromsar till rimligt pris så funkar det ju faktiskt. ?Bockstyre??
oj, var är du nu någonstans och utforskar? ser ju för härligt ut iaf
Snygg bild ?Premiär för ny vardagscykel. Frågan är om jag kommer våga låsa fast den nånstans ens en liten stund vid ärenden. Så värdelöst att man ska behöva fundera på sånt i ett "i-land".
Visa bilaga 515607
DH gaffel på den vore ju nått?Härlig eftermiddag i skogen, lite drygt 1mil singletrack och rådjursstigar!
Visa bilaga 515927
Här va?
DH gaffel på den vore ju nått?
Här va?
Kostigen on Trailforks
![]()
Kostigen Trail at Södra Sandsjöbacka
Kostigen is a 331 m popular blue singletrack trail located near Kungsbacka. This multi-use trail can be used both directions. On average it takes 3 minutes to complete this trail.www.trailforks.com
Osäker på om det är exakt den stigen som sie länkar till men det är det området i alla fall. Riktigt trevligt, som att vara i fjällen fast i miniatyr.oj, var är du nu någonstans och utforskar? ser ju för härligt ut iaf
Haha, åfan, det var här i götet. Jag var helt säker på att det var något ganska mer exotiskt ?Osäker på om det är exakt den stigen som sie länkar till men det är det området i alla fall. Riktigt trevligt, som att vara i fjällen fast i miniatyr.
Van vid röd koff annarsEn vända till staden idag, färg matchade också det som handladesnu lite cykelvård..
Visa bilaga 515958
syftar det på cykeln eller hoppet?och testar min senaste skapelse.
Misstänkte att det skulle behöva förtydligas (hehe). Syftar på hoppet, dvs pallarna som jag helt själv staplat på höjden och byggt en ramp till ??. Ganska fult, men funktionellt ?syftar det på cykeln eller hoppet?