Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
snygg klibba därVisa bilaga 530658Var ut och spårade en vända i slinga jag skottade fram för ett tag sen. Bäst att försöka hålla den öppen så länge som möjligt. Var tungt att skotta…
Fick för mig att slänga på dämpad gaffel på den tidigare helstela cykeln. Liksom förra gången är jag inte säker på att det blir roligare. Cykeln blir inte alls lika "direkt" och komforten ökar ironiskt nog inte särskilt mycket. Däremot kan man cykla snabbare och har större marginaler när det är stökigt. Men den ökade vikten känns verkligen; det blir en bra bit över kilot tyngre.
Visa bilaga 530685
Det har jag inget minne av. ? Däremot har jag säkert skrivit att det är en trevlig kombination eftersom cyklarna är såpass olika. ?Men du skrev tidigare att man bara ska ha helstel och FS, inte en hardtail.
Ni vet de där ggr man tänker att ska ju bara vara ute 1-1,5h så behöver inte ta med verktyg etc. ??
Blev idag påmind om att shit happens även på kortare rundor. Lös vevarm halvvägs. Polaren agerade mcgyver med bilnyckeln så vi tog oss runt. Blev en 5-6 stopp för att dra åt. Svårt att dra 50Nm med en bilnyckel ?Visa bilaga 530298
Japp nu dragna med momentnyckel till 61Nm så förhoppningsvis är problemet löstÄr det raceface vevar?
Det där är inte helt ovanligt på just racefacevevar men hoppas det funkar bättre nuJapp nu dragna med momentnyckel till 61Nm så förhoppningsvis är problemet löst
Kolla lite då och då i början, för har de en gång suttit löst så är risken att man slitit en aning på splinen och så lossnar det igen trots rätt moment.Japp nu dragna med momentnyckel till 61Nm så förhoppningsvis är problemet löst
Tack för tipset, ska göra så ?Kolla lite då och då i början, för har de en gång suttit löst så är risken att man slitit en aning på splinen och så lossnar det igen trots rätt moment.