Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Finns detta på västkusten?Back to old days! Började cykla ditt/street för så där 20+ år sen, så idag körde jag BMX banan samt pumptracken,Visa bilaga 565587Visa bilaga 565588 alltid lika go träning! Varmt va det med ?
Yes Varberg. Pumptracken ligger i breared. Och BMX banan vid furebergsskolanOj! Finns detta på västkusten?
/T
Är det en Umf hardy?Back to old days! Började cykla ditt/street för så där 20+ år sen, så idag körde jag BMX banan samt pumptracken,Visa bilaga 565587Visa bilaga 565588 alltid lika go träning! Varmt va det med ?
Yes stämmer bra, ramen iaf en Hardy 3Är det en Umf hardy?
Svårt att svara på utan att veta vad du kört! :) Men hojta till om du vill ha guidning nästa gång!Nu svär jag väl i kyrkan.... men var i Hellas och cyklade idag... Det händer inte så ofta, nån gång då och då... Men nästan varje gång åker jag därifrån med ett sting av besvikelse... Missar jag alla godbitar för att jag hittar för dåligt, borde jag alltså cykla där oftare...eller har jag fel förväntningar...? Det är inte dåligt.... Det var en fin tur... men.... ?
Visa bilaga 565602
Igår körde jag (med lite felkörningar och transporter) från masterna typ;Svårt att svara på utan att veta vad du kört! :) Men hojta till om du vill ha guidning nästa gång!
”Lilla glassen” ??
Haha ja och stam . Måste ju testa vad som verkligen är bäst setup ?Bytt (tillbaka)styret igen??️
Hur länge till tror du att du hänger med honom?