TinyTemper
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Ovanligt platt runda idag.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Å jag känner vemod av denna när mörkret sänker sig ned utanför. Men väldigt fin bild och det är riktigt man får vara tacksam för den säsong som varit ?Slut för i år ?
Tack för i år ?Visa bilaga 585184
Wow vilken kontrast till min regniga helg. Det känns väldigt avlägset det där och jag håller mig kvar vid drömmen om sommaren. Spännande med sådan en skillnad inom vårat avlånga land.Fin söndags runda. Visa bilaga 585104
Ja visst är det !? Dock kom här rätt mö regn idag också men som gick förbi fort hehe ??Wow vilken kontrast till min regniga helg. Det känns väldigt avlägset det där och jag håller mig kvar vid drömmen om sommaren. Spännande med sådan en skillnad inom vårat avlånga land.
Håller med, mörkercykling har också sin charm. Gillar dock även när snön har kommit, är en härlig känsla att cykla i skogen när det är kolsvart och fullt med snö.Hösten är ju ändå härlig, jag cyklar gärna i mörkret(med lampor!) blir något annorlunda och roligt i kontrast till sommaren! synd bara att snön kommer och förstör allt alltför fort!