Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Vilken fin stig Corona är: vacker och många roliga hinder! I några minuter språng en dovhjort med stort horn framför mig, kanske tänkte han samma.

2023-04-10-16-48-40-210.jpg

Senast ändrad:
Jag bryter helt fräckt mot trådreglerna för det var så fint ute i Änggården att jag sket i att åka hem och drog bort till måndagsriden i Delsjöområdet och körde den också. Kanske inte helt begåvat att ge sig ut med rätt trötta ben, men de var snälla och väntade in mig när jag halkade efter.

IMG_7382.jpeg

Jag bryter helt fräckt mot trådreglerna för det var så fint ute i Änggården att jag sket i att åka hem och drog bort till måndagsriden i Delsjöområdet och körde den också. Kanske inte helt begåvat att ge sig ut med rätt trötta ben, men de var snälla och väntade in mig när jag halkade efter.

Visa bilaga 618596

Det gjorde du ju hel rätt i.
Blev ju årets (hittills!) bästa ride...
Vi ses snart igen ?
Gött att vissa även tänker på att fota under turerna ?

Premiär för nya skorna. Typ bara kört Five Ten förut (förutom ett par Vaude som mest står i garderoben). Men fick chans att köpa ett par Etnies för halva priset, och vem vill inte vara som Kung Emil! Klart godkänt efter första turen. Bra grepp på pedalerna och gillar att det är lite skaft! (Får se hur länge de får vara vita dock ?)
VideoCapture_20230416-095705.jpg

Äntligen vår! Gruscykel införskaffad för att komplettera alla mtb’s. Första längre turen på typ 35år med bockstyre… funkar ju fantastiskt på grus- och skogsväg och t o m hyfsat på snäll stig, blir det lite brant och stenigt får jag promenera, behövs mer övning helt enkelt…?
88819930-7DF2-4A50-B823-F8AC75DEC468.jpeg

Tillbaka
Topp