Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fint! Svänger du fel kommer du till jaktmarkerna våra, älskar vyerna därikring.En varm tur genom Kolåsen in mot Skäckerfjällen.
Vackert! Någon trevlig rutt att dela med dig av? Kommer spendera en semestervecka precis i närheten.En varm tur genom Kolåsen in mot Skäckerfjällen.
Vackert! Någon trevlig rutt att dela med dig av? Kommer spendera en semestervecka precis i närheten.
Tack tack, men nu var jag snarare ute efter gruscykling i trakterna kring Kolåsen i Jämtland.Varsågod! Här en fin runda.
Tack tack, men nu var jag snarare ute efter gruscykling i trakterna kring Kolåsen i Jämtland.
Misstänkte nästan det, om jag ska vara ärlig. ?A sorry, läste snabb och dåligt vem du ställde frågan till ??
Jaga mig inte, snälla ?Fint! Svänger du fel kommer du till jaktmarkerna våra, älskar vyerna därikring.
Känns annars som jäv...t bra vo2-träning?Jaga mig inte, snälla ?
Jag har inte så bra koll, det var första gången jag var däruppe.Vackert! Någon trevlig rutt att dela med dig av? Kommer spendera en semestervecka precis i närheten.
Enda rundturen jag känner till ikring Kolåsen är förbi Nordbyn och runt Germundtjärnhön. Mittenvägen på kartan tror jag kommer ut vid Farsans andra bild.Jag har inte så bra koll, det var första gången jag var däruppe.
Den jag körde var återvänds.
Hustrun skulle in till nån älv och bada.
Men kolla grusvägskartan, där finns ju alla med.
Annars är ju kallsjön runt en klassiker. 12 mil men hälften är asfalt (norra sidan) men väldigt vacker väg med utsikt mot flera fjäll.
Glöm inte att gå upp på Suljätten om du tar den rundan.