Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visa bilaga 662050
Nu har leran kommit. Känner jag mig själv rätt parkerar jag snart cykeln för säsongen.
Ja, med stelfrusna fingrar och tår och dåligt fungerande dämpare.Det är lugnt, snart börjar nästa (den hårdfrusna) säsongen!
Blir spännande att höra vad du tycker om HR2, har ett 29x2,5 MaxxTerra som jag tycker har fantastiskt kantgrepp och funkar väldigt bra även när det är blött…MEN jag upplever att det (trots namnet ?) rullar uselt, sämre än DHF i plusstorlek (27,5x2,8)…Lite stök cykling idag, men fan va rekon suger i väta ?, blev att köpa ett HR2 däck istället ??. Visa bilaga 662361
Hehe jag har kört HR2 flera gånger tidigare , har det på mitt 27.5" bikepark hjul med ebike casing ?. Men ja det rullar väl inte så där jätte bra men vill minnas att det är rätt trevligt i höst leran när man kör nerför så kommer bara använda det till det i stort settBlir spännande att höra vad du tycker om HR2, har ett 29x2,5 MaxxTerra som jag tycker har fantastiskt kantgrepp och funkar väldigt bra även när det är blött…MEN jag upplever att det (trots namnet ?) rullar uselt, sämre än DHF i plusstorlek (27,5x2,8)…
En high roller är ju nån som satsar stort. Ett passande namn på ett däck som kräver full commit i kurvorna för att greppa bra.Blir spännande att höra vad du tycker om HR2, har ett 29x2,5 MaxxTerra som jag tycker har fantastiskt kantgrepp och funkar väldigt bra även när det är blött…MEN jag upplever att det (trots namnet ?) rullar uselt, sämre än DHF i plusstorlek (27,5x2,8)…
Jag träffade en älg på Gömmaren, andra gången i raden när jag besöker området.
Nej, älgen är inte med på bilden nedan, för att jag skyndade mig smita från platsen.
Visa bilaga 662495
Verkar finnas ett gäng där, stött på ett par st under sensommarnJag träffade en älg på Gömmaren, andra gången i raden när jag besöker området.
Nej, älgen är inte med på bilden nedan, för att jag skyndade mig smita från platsen.
Visa bilaga 662495
Om du letar på samma ställe tillräckligt många gånger så hittar du den...
Skam den som ger sig!Om du letar på samma ställe tillräckligt många gånger så hittar du den...