Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad glad jag blir att någon slog till på den ?
Jo det var ju löjligt bra pris.Vad glad jag blir att någon slog till på den ?
Grabben som blev uppgraderad från 26" till 29". Rejält lyft utför, men tydligen mycket svårare att cykla på bakhjulet... ?
25km in idag. Nu är man helt utslagen..men gött att komma ut. Bästa sättet att hantera med ångest/stress är fan att ge sig ut på hojen och bara känna sig liten en stund.Visa bilaga 673312
Haha ja jag reflekterade över det nu med. Nere i Halland och Varberg ?Sinnessjukt grönt gräs vart bort du?!
Vad blev det?Sista rundan på denna godingen. Tisdag kommer nya hojen från bikester! . Gott nytt år el något sånt. Visa bilaga 673477
En vitus mythique vr , så ska flytta komponenter (carbon vev, revelation gaffeln och roval hjulen från htn till den ramen ??.Vad blev det?
Karaktärsdanande med enduro och Schwalbe Ice spiker ?Kallt och riktigt fint i skogen. Mkt motion per kilometer. Glömde bort mig och tryckte ner droppern som självklart kärvade, ståcykling med sadel som stannar uppe men inte låser kostar lite extra frustrationskalorier ?
Så illa är det inte, stigcykel får man nog kalla den, men sant, ISP kostar en hel del rull! ?Karaktärsdanande med enduro och Schwalbe Ice spiker ?