Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det där vara nåt?Inte bästa förutsättningarna för cykling här
![]()
Skulle det där vara nåt?
Visa bilaga 674393
Fan va kul! Hade också velat ha tillgång till inomhus park!Bangade snö och kyla idag, blev inomhus lek istället!Visa bilaga 674561
Äntligen någon som postar ett rimligt inlägg i den här tråden.Bangade snö och kyla idag, blev inomhus lek istället!Visa bilaga 674561
Bör man ha en DJ eller går det att göra nåt vettigt med storcykeln där?Bangade snö och kyla idag, blev inomhus lek istället!Visa bilaga 674561
Har sett folk m storcykel, men skulle inte välja det (tungt nog att få upp en dirt ur skumbadet). Eftersom jag sålde min dirt i ett svagt ögonblick i somras blev det hyr igår. Funkade hur bra som helst. För 159kr får du låna vad du vill från hyrförådet så länge du är där. Så vill du passa på att testa rullskidor i ramp eller köra BMX mm så går det också bra. De har bara 2 Dirt-cyklar, så kommer man ett gäng får man väl turas om eller så...Bör man ha en DJ eller går det att göra nåt vettigt med storcykeln där?
Eller kan man hyra?
Vågade ju aldrig hoppa och ha mig som barn, så det hoppas jag inte ?Har sett folk m storcykel, men skulle inte välja det (tungt nog att få upp en dirt ur skumbadet). Eftersom jag sålde min dirt i ett svagt ögonblick i somras blev det hyr igår. Funkade hur bra som helst. För 159kr får du låna vad du vill från hyrförådet så länge du är där. Så vill du passa på att testa rullskidor i ramp eller köra BMX mm så går det också bra. De har bara 2 Dirt-cyklar, så kommer man ett gäng får man väl turas om eller så...
Men rekommenderar varm ett besök, man blir som barn på nytt ?!